Kan geen account maken wegens al bestaand email

Hallo,

Ik heb een abonnement gehaald bij de mediamarkt en daar op heb ik mijn oude email gebruikt. Mijn vrouw had al eerder een abonnement met dezelfde email adress maar die is nu verlopen. Nu wil ik een account maken met de zelfde email adress maar dan krijg ik de account van mijn vrouw. IK heb al geprobeerd om een ander email adress te gebruiken maar dan krijg ik een foutmelding

Wat moet ik nu doen? Wil graag inloggen om mijn resterende mb's zien

Alvast bedankt.

icon Beste antwoord door Jacco 12 februari 2019, 21:08

Hi,

Je kan beter even morgen telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Tele2, echter kunnen zij het probleem verhelpen of je andere e-mail adres koppelen aan je telefoonnummer.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hi,

Je kan beter even morgen telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Tele2, echter kunnen zij het probleem verhelpen of je andere e-mail adres koppelen aan je telefoonnummer.
Hallo e.shafie, je kunt een email adres inderdaad maar aan één MijnTele2 account koppelen. Ik kan het email adres voor je aanpassen zodat je alsnog je account kunt activeren. Stuur je me hiervoor even een privé bericht met je volledige adres, geboortedatum en het emailadres wat je wilt gebruiken, dan ga ik meteen voor je aan de slag.
Groetjes Petra
Heb al gebeld naar de klantenservice, het is gelukt

Bedankt iedereen

topic kan dicht
Goed om te horen, topic gesloten!