beantwoord

Kan adres niet wijzigingen in Mijn Tele2

  • 8 September 2020
  • 2 reacties
  • 174 x bekeken

Hallo,

Mijn oude simkaart lijkt sinds maandagochtend afgesloten te zijn van het netwerk aangezien ik geen bereik heb en mijn telefoon een melding geeft van 'SIM not provisioned'.

Ik wil dus een nieuwe simkaart aanvragen binnen Mijn Tele2 maar ik ben recentelijk verhuisd en moet dus eerst mijn adres wijzigingen, dit lukt helaas niet en ik krijg de volgende melding na het correct invullen van postcode + huisnummer.

Enig idee hoe verder? Omdat ik niet kan bellen met mijn simkaart kan ik de klantenservice ook niet bereiken en het is erg vervelend om in de tussentijd totaal onbereikbaar te zijn.

 

Groet,

Sjokie

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 9 September 2020, 09:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Je kunt ook de chatbot vragen om een medewerker te spreken.

Reputatie 5

Hoi @Sjokie, welkom op onze Community! We gaan je helpen om weer bereikbaar te zijn en met het wijzigen van je adres. Goed dat je jouw klantnummer al hebt ingevuld, zo kon ik gelijk in het systeem duiken voor je. Ik zie dat je overgezet bent naar het netwerk van T-Mobile, dat is mooi! De instellingen zouden ondertussen al goed moeten staan, maar gezien je nog geen bereik hebt adviseer ik je om dit handmatig te controleren. Dit topic helpt je hier stap voor stap doorheen. Zoals je leest heeft het veel klanten geholpen! :muscle_tone4:

Plan B is het aanvragen van een nieuwe simkaart. Dit kan via MijnTele2. Vreemd dat het je niet is gelukt om zelf het adres te wijzigen. Geen zorgen, ik ga dit helemaal voor je uitzoeken! Hiervoor heb ik jouw nieuwe adresgegevens nodig. Wil je die in een privébericht naar mij sturen? Dan doe ik een postcodecheck en zal ik gelijk het adres wijzigen voor je. WIl je mij op de hoogte houden?