beantwoord

Iphone 8 plus kapot.

  • 22 mei 2018
  • 1 reactie
  • 300 x bekeken

Sinds oktober heb ik een abonnement bij jullie afgesloten, en vandaag is deze telefoon kapot gegaan.
het scherm is kapot en de telefoon is licht doorgebogen. hij reageert nog wel op de home button, maar er is geen beeld aanwezig.
wordt dit verzekerd?
zo nee, kan ik deze alsnog opsturen voor reparatie? Aangezien ik 'find my iphone' niet uit kan zetten, en te toegangscode ook niet uit kan zetten.
icon

Beste antwoord door eric 22 mei 2018, 15:36

Dat is wel heel erg mis gegaan en valt natuurlijk niet onder de product garantie. Of het onder een verzekering valt ligt eraan, misschien je inboedel of reisverzekering, maar dat hangt af van hoe/wanneer het is kapot gegaan.
De reparatie kan best prijzig worden. Als het toestel eenmaal niet recht meer is, is zelfs de vraag of Apple hem nog wel kan repareren, het scherm past dan niet goed meer in de behuizing. Je kunt de reparatie direct met Apple afwikkelen. Hier zie je een opgave van kosten:
https://getsupport.apple.com/?caller=arshw&locale=nl_NL&storeID=R408&lat=52.36331&long=4.8824
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dat is wel heel erg mis gegaan en valt natuurlijk niet onder de product garantie. Of het onder een verzekering valt ligt eraan, misschien je inboedel of reisverzekering, maar dat hangt af van hoe/wanneer het is kapot gegaan.
De reparatie kan best prijzig worden. Als het toestel eenmaal niet recht meer is, is zelfs de vraag of Apple hem nog wel kan repareren, het scherm past dan niet goed meer in de behuizing. Je kunt de reparatie direct met Apple afwikkelen. Hier zie je een opgave van kosten:
https://getsupport.apple.com/?caller=arshw&locale=nl_NL&storeID=R408&lat=52.36331&long=4.8824