Inzicht in verbruik MijnTele2: staat nog niets

• 29 december 2015
  • 14 reacties
  • 392 x bekeken

Hallo,

ik heb een vraag, vanaf 24 december heb ik een abonnement bij jullie en ik zou graag mijn verbruik willen zien, alleen de app werkt niet en bij mijn verbruik staat ook nog niets. Wanneer wordt dit bijgewerkt?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste Lenny,

Is jouw abonnement daadwerkelijk ingegaan? Als in: je hebt al bereik en kunt bellen en internetten via ons netwerk? In dat geval moet je jouw gebruik in kunnen zien via de app, maar ook via de de MijnTele2 website. Zou je het ook willen proberen via de website? Als het dan nog niet werkt, moeten we even kijken wat hier precies misgaat.
Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Rick
Hallo Rick,

Bedankt voor je reactie,

Ja hoor mijn abonnement is ingegaan, ik maak volledig gebruik van jullie netwerk. Heb het ook al via de website geprobeerd. daar heb ik al wel een account maar dit is nog niet bijgewerkt. Er staat bijv. dit bij producten: "Op dit moment heb je nog geen actieve simkaart van Tele2. Zodra je simkaart actief is vind je op deze pagina een overzicht van je abonnement, instellingen van je telefoon en je pukcode", terwijl ik hem al vanaf vorige week gebruik.....

Wanneer ik bij huidig verbruik kijk dan krijg ik deze melding "
Je abonnement gaat in op 10 november 2015, vanaf dat moment verschijnen hier je bundels zodat je altijd inzicht hebt in je verbruik."

Het lijkt erop dat alles nog bijgewerkt moet worden.

Op de app kan ik niet inloggen, hij keert bij inloggen steeds terug naar het beginscherm waar je kan kiezen tussen inloggen of registreren.

Groetjes Lenny
Reputatie 4
Badge +3
Hi Lenny,

Dat is gek. Ik kijk graag even met je mee of ik kan zien waar het misgaat. Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Heb de gegevens gestuurd hoor!
Reputatie 4
Badge +3
Beste Lenny,

Even voor de zekerheid: wil jij ook nog in een privébericht sturen welk 06-nummer er gekoppeld is aan jouw abonnement? En weet je zeker dat dit nummer - jouw oude telefoonnummer - goed is meegenomen naar dit abonnement?

Groetjes,
Rick
Heb het nummer in een privebericht gestuurd!
Hallo Rick,

Hoe is de stand van zaken, ben wel benieuwd!

Groetjes Lenny
Weet niet wat er gebeurd is maar kan alles zien nu, alleen de 4g verdubbellaar is nu verdwenen.....??
Reputatie 4
Badge +3
Hi Lenny,

Ik heb direct een eenmalige 500MB bundel voor jou aangevraagd. De 6 euro die deze kost, ga ik direct vergoeden voor je en ik ga een collega aan het werk zetten om de verdubbeling opnieuw te activeren. Als je binnen nu en 5 minuten geen sms krijgt ter bevestiging van de eenmalige bundel dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick
Hallo Rick,

Het is gelukt! Bedankt, hopelijk gaat het volgende maand wel goed!

Groetjes Lenny
Reputatie 4
Badge +3
Dat is mooi! Als ik een antwoord van mijn collega heb, hoor je het van me. Het antwoord zal wel even duren, maar je hebt voor nu in ieder geval weer wat data 🙂
Hallo Rick,

De bundel is nu aangepast, heb nu alleen 500 mb teveel, de verdubbelt staat er nu ook bij, ook staat de 6 euro die je zou vergoeden voor me er nog steeds bij. Zou je het willen aanpassen voor me?
Alvast bedankt!

Groetjes Lenny
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Lenny,

Goed dat het nu is aangepast! Die extra bundel die ik voor je had aangevraagd was eenmalig hoor. De 6 euro blijft gewoon zichtbaar op de factuur, maar daar heb ik dus een vergoeding tegenover gezet. Die wordt verrekend met de factuur (januari) of er volgt een losse uitbetaling binnen ongeveer twee weken. Ik zie in ieder geval dat de vergoeding goed is doorgevoerd, maar hou mij alsjeblieft even op de hoogte wanneer je deze daadwerkelijk verwerkt ziet (of niet).

Groetjes,
Rick
Hallo Rick,

Bedankt voor je snelle reactie en uitleg , ik hou je op de hoogte!

Groetjes Lenny