beantwoord

internet / tv / telefoon sinds middernacht doet niet - dsl lampje knippert

  • 29 December 2019
  • 4 reacties
  • 245 x bekeken

Internet / tv / telefoon sinds middernacht  doet niet en de DSL lampje knippert. Ik heb de modem veel keer opnieuw gestart. Ik kan niet meer bij mijntele2 thuis inloggin - soms krijg ik alleen “Sorry” maar meestal krijg ik opniew inlogscherm. Hoe kan ik het oplossen?

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 January 2020, 16:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bel morgen even de klantenservice. Dan kunnen  ze een lijnmeting doen.

Kunnen jullie “MijnTele2 Thuis” inloggin of ben ik de enige met dit probleem?

Reputatie 5
Badge +2

Hé shanem,

Heb je al weer een werkende verbinding? Zo ja kan je ook inloggen in mijntele2? Als je nog steeds een foutmelding “sorry” krijgt zul je even je tijdelijke internetbestanden/cookies moeten verwijderen en opnieuw proberen in te loggen, belangrijk daarbij is dat je geen hoofdletters gebruikt bij de gebruikersnaam.

Groet, Kevin

Reputatie 5
Badge +2

Ik hoop dat het gebrek aan een reactie betekent dat het probleem is opgelost en zal ik het topic bij deze sluiten.