beantwoord

internet / tv / telefoon sinds middernacht doet niet - dsl lampje knippert

• 29 december 2019
  • 4 reacties
  • 178 x bekeken

Internet / tv / telefoon sinds middernacht  doet niet en de DSL lampje knippert. Ik heb de modem veel keer opnieuw gestart. Ik kan niet meer bij mijntele2 thuis inloggin - soms krijg ik alleen “Sorry” maar meestal krijg ik opniew inlogscherm. Hoe kan ik het oplossen?

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 januari 2020, 16:49

Hé shanem,

Heb je al weer een werkende verbinding? Zo ja kan je ook inloggen in mijntele2? Als je nog steeds een foutmelding “sorry” krijgt zul je even je tijdelijke internetbestanden/cookies moeten verwijderen en opnieuw proberen in te loggen, belangrijk daarbij is dat je geen hoofdletters gebruikt bij de gebruikersnaam.

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bel morgen even de klantenservice. Dan kunnen  ze een lijnmeting doen.

Kunnen jullie “MijnTele2 Thuis” inloggin of ben ik de enige met dit probleem?

Reputatie 5
Badge +2

Hé shanem,

Heb je al weer een werkende verbinding? Zo ja kan je ook inloggen in mijntele2? Als je nog steeds een foutmelding “sorry” krijgt zul je even je tijdelijke internetbestanden/cookies moeten verwijderen en opnieuw proberen in te loggen, belangrijk daarbij is dat je geen hoofdletters gebruikt bij de gebruikersnaam.

Groet, Kevin

Reputatie 5
Badge +2

Ik hoop dat het gebrek aan een reactie betekent dat het probleem is opgelost en zal ik het topic bij deze sluiten.