inloggen web, niet app

  • 10 april 2017
  • 9 reacties
  • 314 x bekeken

Hoi!
Mag ik vragen wanneer de Tele2-APP word gefixt? aangezien ik met mijn account wel gewoon kan inloggen op de website maar niet in de Tele2 App

Er zijn een hoop anderen die ook problemen hebben met de app...

Recente reviews op Google Play & App Store
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tele2&hl=nl

https://itunes.apple.com/nl/app/mijntele2-app/id595694404?mt=8

Met vriendelijke groet,
Damian

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Damian,
Ik heb je reactie even naar een nieuw topic verplaatst.
Kan je aangeven wat voor screenshots je krijgt in de app?
Dan kunnen we op zoek gaan naar een oplossing voor je
Dank je wel.
Ben
Hallo,

Ik heb het even opgenomen met een screen recorder voor meer duidelijkheid.

https://youtu.be/bMy1NfYiKpE

Mvg,
Damian
Dit heb ik alleen in de app. Niet als ik wil inloggen op de website. Daar kom ik gewoon ingelogt. Ik heb alle stappen geprobeerd maar zonder resultaat... (deinstalleren, en weer opnieuw installeren. Mijn android ge-update. Etc
Reputatie 6
Badge +5
Super! Dank je wel voor het doorgeven van de info Damian538.
Okay, ik heb het even overlegd hier intern...
We hebben wel een paar vragen.

Ik zie dat je toestel draait op Android.
Kan je aangeven welk toestel je hebt (merk/model) en welke Android versie je hebt daarop?
Verder heb ik ook nog even iets meer gekeken naar de video in je link.
Kan het zijn dat je een VPN aan hebt staan en/of adblock-software hebt draaien op je telefoon op dit moment?
Als dat zo is.. Kan je dan op een andere smartphone de app installeren en dan proberen in te loggen met je gegevens (liefst zonder apps die draaien op de achtergrond)?
Laat me weten of het dat lukt.
Laatste tip, check ook goed of het laatste karakter geen spatie is, achter je e-mailadres... Dit wil nog wel eens gebeuren met het dat type toetsenbord.

Ik hoor graag weer van je.

Groet, Ben
Samsung Galaxy SM900F
Android versie: 6.0.1 (net geupdate)
En nee het is niet gelukt. Nadat ik alles heb geprobeerd...
Vpn staat uit en adblock stond ook volledig uitgeschakeld.
Aanvulling op mijn toestelinformatie:

Ik heb een Samsung Galaxy S5 SM900F
Reputatie 6
Badge +5
Dank je wel voor de info Damian538.
We gaan het onderzoeken.
Als we meer informatie hebben, komen we bij je terug.
Ben