beantwoord

Inloggen Tele2 app

  • 3 April 2018
  • 1 reactie
  • 507 x bekeken

Helaas na zoveel dagen na de nieuwe update van de app nog steeds geen reactie en oplossing vermeld. Team Tele2 mogen wij iets vernemen van jullie. Ik vind het namelijk erg hinderlijk om steeds opnieuw in te loggen!
Alvast bedankt voor een reactie.
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 4 April 2018, 09:31

Helaas hebben nog geen nieuwe updates ontvangen van de verantwoordelijke afdeling.



In dit topic zullen wij je op de hoogte houden.



Mijn excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge
Helaas hebben nog geen nieuwe updates ontvangen van de verantwoordelijke afdeling.

In dit topic zullen wij je op de hoogte houden.

Mijn excuses voor het ongemak.