beantwoord

Inloggen of account aanmaken lukt niet

  • 10 November 2020
  • 1 reactie
  • 388 x bekeken

Hooi,

ik heb al maanden lang last van dat ik niet kan inloggen omdat de combinatie niet zou kloppen of dat ik een nieuw account of wachtwoord aanvraag en ik die mails dan niet ontvang.. 

 

En zou graag een overzicht over de app krijgen

vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 10 November 2020, 16:12

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 5

Hoi @Evawientjes, welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft. Ik denk met je mee, maar heb eerst nog een paar vragen. Wat voor overzicht van de app zou je precies willen krijgen? Ook was ik benieuwd of je de melding krijgt als je zowel via de app als de website probeert in te loggen.

Een reden die in mij op komt is dat het misschien komt doordat je bent overgezet naar het nieuwe netwerk. Als dit het geval is dan heb je hierover een melding ontvangen, en zal je de nieuwe (blauwe) app moeten downloaden. Mocht het dan niet lukken, dan kan je een nieuw account aanmaken via onze website. Als dat het niet is kan het ook een andere reden hebben, maar om dit uit te zoeken moet ik in het systeem duiken. Ik wil je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel en die gelijk compleet in te vullen. Laat je het weten als je zo ver bent?

Reageer