Inloggen, nieuw wachtwoord enz enz

• 25 januari 2017
  • 12 reacties
  • 397 x bekeken

Wat ik ook probeer bij de app (iOS 10), ik kan niet inloggen of een nieuw wachtwoord aanvragen. Melding: sorry, er gaat iets mis. Probeer het later nog eens. Dit is al sinds ik klant ben van tele2

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Florent,

Lukt het je wel om in te loggen via een desktop? Heb je de app al een keer verwijderd?

Ik hoor graag van je!
Beste Trinh,

Via laptop kan ik niet de gebruikersnaam (email) invoeren waarmee ik bij jullie geregistreerd ben. Gebruikersnaam achterhalen geeft de melding dat dat niet kan met de gegevens die ik invoer.
De app heb ik verwijderd en opnieuw ingevoerd zonder resultaat. Krijg nog steeds de melding dat er iets mis is gedaan.

Groet,

Florent
Kan ik aub een reactie krijgen?
Reputatie 5
Badge +3
Zeker!

Stuur me anders even je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en klantnummer in een privébericht dan kan ik met je meekijken! Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op bericht.
Beste Trinh, heb je mijn gegevens ontvangen?
Ik vind het vervelend dat ik hier zolang achteraan moet zitten.
Badge +4
Ik neem dit graag even over Florent! Helaas kan ik echter op basis van de gegevens in je profiel niets inzien. Zou je me middels een privébericht (PB) je volledige naam, adres (incl. postcode) en woonplaats, je klantnummer en ter verificatie je geboortedatum kunnen sturen. Je stuurt een PB door hier te klikken.
Heb je mijn PB ontvangen Maurice?
Ik heb hetzelfde probleem!
Badge
Hee Florent,
ik heb zojuist de gegevens ontvangen die je naar Trinh gestuurd hebt. Je zal zodadelijk een privébericht van me krijgen waarin ik een aantal gegevens met je wil controleren en met tips om in te loggen in je account. Ik raad je aan om dit te doen via een laptop of pc en zodra dat gelukt is in te loggen in de app.
Laat je me even weten of het is gelukt?
Groetjes Jurrien
Badge
Hoi Florent,

ik heb niks meer van je gehoord sinds het privébericht. Wil je me laten weten of het is gelukt?
Als ik niks van je verneem zal ik dit topic gaan sluiten.

Groetjes Jurrien
Badge
Ik heb jammer genoeg niks meer van je vernomen Florent. Ik hoop dat het gelukt is en je nu met veel plezier gebruik maakt van de Mijn Tele2 app.

- Jurrien