vraag

inloggen mobiel lukt niet

• 15 september 2020
  • 1 reactie
  • 64 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties

Hallo,

ik probeer in te loggen op Mijn Tele2 mobiel, maar dat lukt niet.

Steeds bericht sorry “er is een probleem opgetreden, probeer het later nog eens”.

7x met de helpdesk gebeld, maar steeds 10 -14 wachtenden voor me. Soms zelf opgehangen omdat het te lang duurt maar ook werd meerdere keren de verbinding verbroken.

Wachtwoord opnieuw aanvragen lukt niet, want ik krijg geen mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. 

Meerdere browsers gebruikt. Niks lukt. 

Graag hulp bij resetten wachtwoord.

1 reactie

Reputatie 5
Badge

Hallo @Tone,
Welkom op de Community! Bedankt voor het delen van jouw situatie! Dat is uiteraard niet de bedoeling. Je moet je MijnTele2-account natuurlijk wel op een manier binnen kunnen komen. Ben je al een keer ingelogd op MijnTele2?

We zijn in ieder geval keihard bezig om alle puntjes op de i te zetten en fouten uit het systeem te halen. Voor nu heb ik wat stappen voor je die je kan nemen om het probleem op te lossen. Heb je  de MijnTele2 app al geprobeerd? In de app kan je namelijk ook alles doen! 

Voor de browser heb ik ook wat tips. Je kan proberen alle cookies te verwijderen, uitloggen en weer opnieuw inloggen. Als dat ook niet werkt, kan je proberen om een wachtwoord-reset te doen, door op de knop ‘Wachtwoord vergeten’ te drukken.

Als dit allemaal niet werkt, dan is alle hoop nog niet vervlogen! Wat wil je precies doen in MijnTele2? Ik kan dat namelijk ook hier voor je regelen! Kan je jouw Community account aanvullen met jouw 06-nummer? Ik hoor graag wat je precies wilt en ik ga er direct achteraan. Ik ben er voor je! :muscle:  

Reageer