beantwoord

Inloggen mijntele2 voor mobiel

  • 6 February 2017
  • 5 reacties
  • 308 x bekeken

Nadat na veel problemen het abo van mijn vrouw verlengd is( 5 maanden ) kunnen we nu niet de factuur gegevens opvragen bij mijn tele2 , en krijgen de volgende melding, ook na een ww reset
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 8 February 2017, 11:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Hoi Freeze,

Er is op dit moment een storing bij MijnTele2, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Groetjes Tom
Hoi Freeze,

Er is op dit moment een storing bij MijnTele2, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Groetjes Tom
Hoi Freeze,

Er is op dit moment een storing bij MijnTele2, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Groetjes Tom



Hallo Tom we hebben nog steeds het probleem kunnen wel aanloggen maar geen gegevens opvragen dit is allemaal n averlenging nieuw abo
en krijgen de volgende melding

Server mijntele2.tele2.nl vraagt om uw gebruikersnaam en ww. de server geeft Spring security aan als serverbron
Reputatie 4
Het probleem omtrent "spring security application" is bij ons bekend en staat op de lijst bij de technische dienst om te fixen. Dit probleem zal in één keer opgelost worden voor alle klanten die er last van hebben, het is niet mogelijk om dit per klant afzonderlijk op te lossen. Ik moet je dus helaas vragen om nog even geduld te hebben.

Voor de duidelijkheid: dit probleem staat los van de storing in MijnTele2 die ik hierboven vermeldde.
Reputatie 4
Wegens inactiviteit ga ik het topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom