beantwoord

Inloggen MijnTele2 via de PC

• 9 december 2016
  • 5 reacties
  • 113 x bekeken

Het inloggen lukt altijden niet meer, hij blijft op een zoekend inlog scherm o.i.d. staan. Heb hier al eens met een medewerker over gehad, alle cookies weg gegooit, diverse internet brouwsers geprobeerd, maar het euvel blijft ...

Zoals bovenstaand bedoel ik dus, verder dan dit kom ik niet ...

Wie o wie heeft hier een oplossing voor ?!
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 9 december 2016, 16:18

Ik wil dit graag even voor je uitzoeken Felix.
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
E-mailadres waarmee je inlogt

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Gebruik je een addblocker? zo ja, dan ligt het probleem bij het blokkeren van de Qubit Opentag tracker.
Zie o.a. https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/storing-mijn-tele2-57745?postid=346716 en https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/probleem-mijn-tele2-59930

Door Qubit op vertrouwd te zetten (bij mij ion Ghostery) is het probleem opgelost. Tele2 zou er iets aan doen, maar dat duurt al geruime tijd.
Schiet mij maar lek, geen flauw idee waar je het over hebt .. Heb ook geen ad-blocker geinstalleerd staan, alleen de F-secure van de KPN, maar die is er later erop gekomen, daarvoor deed mijn tele2 het ook al niet (zelfde scherm als hier boven) ...
Reputatie 5
Badge +4
Ik wil dit graag even voor je uitzoeken Felix.
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
E-mailadres waarmee je inlogt

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Felix,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Zou je deze nog willen sturen of is het niet meer nodig?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Hee Felix,
Ik sluit je topic aangezien ik niks meer van je heb gehoord. Mocht je toch nog hulp nodig hebben met je MijnTele2 omgeving, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Groetjes Kiko