beantwoord

Inloggen MijnTele2 niet mogelijk browser / app

  • 8 July 2020
  • 1 reactie
  • 304 x bekeken

Goedemorgen,

Ik kan al een aantal dagen niet inloggen in MijnTele2, zowel via de website als via de app. Via de browser krijg ik de foutmelding: fout bij ophalen data.  De app geeft aan: de app is onverwachts gestopt. Ik heb mijn wachtwoord al gewijzigd maar dit heeft het probleem ook niet opgelost. 

In mijn omgeving zijn er meer mensen met dit probleem en ik lees het op dit forum ook in topics van maanden terug dus ik vraag me af wanneer dit wordt opgelost? 

Bedankt voor de reactie alvast :)

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 10 July 2020, 11:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5

Hey @bovanderlinden, welkom op onze Community! We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van MijnTele2! Sinds wanneer ben je klant bij ons? Is dit voor of na 6 mei? Voor de klanten na 6 mei is er namelijk een nieuwe app, met de blauwe kleur. Vaak helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Let goed op of je de juiste (oude of nieuwe) app download! Check ook gelijk of je de laatste software update hebt gedownload. 

Een tip voor het inloggen op de website. Heb je het al geprobeerd via een andere browser? Dat helpt ook. Mocht je met deze tips niet verder komen, dan ontvang ik graag een privébericht van je. Die kan je versturen met deze link. Ik help je dan gelijk verder! Ter verificatie heb ik de volgende gegevens nodig van jou:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox