Inloggen MijnTele2 lukt niet

• 30 juni 2017
  • 5 reacties
  • 267 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 6 reacties
Hoi hoi,

Ik wil mijn abonnement wijzigen, maar inloggen op MijnTele2 lukt niet op de website of met de app. Ik heb al geprobeerd het wachtwoord te wijzigen (mail komt gewoon aan), maar hierna krijg ik alsnog de melding dat er iets misgaat en als ik het daarna nog een keer probeer, krijg ik de melding dat het mailadres en het wachtwoord niet overeen komen. Het opnieuw activeren van mijn account heeft ook nog niets opgeleverd.
Hoe kan ik weer op mijn account komen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge
Hoi Yke !

Bedankt voor je bericht, ik lees dat je al een heleboel getest hebt. Heel fijn! Toch heb ik nog even wat vragen om erachter te komen waar het aan ligt en wat er moet gebeuren zodat je weer kunt inloggen.
Gebruik je hetzelfde e-mailadres als je eerder mee in kon loggen? Probeerde je het wachtwoord te wijzigen vanaf een computer of laptop?

Groeten Jurrien
Het is inderdaad hetzelfde e-mailadres waarmee ik ooit mijn abonnement heb afgesloten en waarmee ik toen kon inloggen (dit was ergens vorig jaar). Ik heb mijn wachtwoord geprobeerd te wijzigen op de website via mijn laptop. Ik heb zelfs ook een poging gewaagd in een incognitovenster voor het geval het aan de cookies lag.
Badge
Hoi Yke,

Bedankt voor je reactie. De stappen die je hebt doorlopen zouden geen problemen moeten opleveren met inloggen.
Zou je een printscreen kunnen maken van het scherm dat je ziet wanneer je probeert in te loggen?
Alvast bedankt!

Groetjes Jurrien
Aan de printscreen is niks abnormaals te zien. Behalve dan dat het dus niet lukt om in te loggen met het wachtwoord wat ik heb ingevoerd bij het wijzigen ervan. Het tweede printscreen is wat ik krijg nadat ik naar MijnTele2 wil na het (alweer) wijzigen van mijn wachtwoord.
Badge
Dankjewel Yke, aan deze printscreens is inderdaad niet iets heel geks te zien. Het lijkt alsof de verbinding mis gaat op het moment van wijzigen.
Zou je een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en het e-mailadres dat je gebruikt? Dan duik ik het systeem in om te kijken hoe je het wel voor mekaar kunt krijgen.
Groetjes Jurrien