beantwoord

Inloggen mijnTele2

  • 27 February 2017
  • 11 reacties
  • 273 x bekeken

Ik probeer al maanden voor de eerste keer in te loggen op mijntele2 maar krijg elke keer de melding "oops er is iets fout gegaan".
Kan iemand mij vertellen hoe dit opgelost kan Worden?
icon

Beste antwoord door WhTurner 27 February 2017, 19:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Ik wil je graag helpen! Probeer je in te loggen op de app of op de website? Heb je gekozen voor eerste keer inloggen? Bij een oebiel abonnement is je gebruikersnaam je e-mailadres, bij internet en bellen voor thuis is je gebruikersnaam alleen het gedeelte voor het @. Heb je hier ook gecontroleerd of er een storing is momenteel?
Ik probeer in te loggen via het web.
Ik heb inderdaad gekozen voor eerste keer inloggen.
Ik heb alleen vaste telefonie.
Als ik alleen het gedeelte voor de @ invul werkt het ook niet.
Mij valt nu ook op als ik bij mijntele2 kies voor vaste telefonie kom ik in het inlogscherm voor mobiele telefonie.
Enig Idee?
Ik bedenk me net wel dat ik een zakelijk account heb.
Zal ik via het zakelijk gedeelte een account aan moeten Vragen?
Mijn Tele2 werkt niet voor zakelijke klanten, alleen voor "gewone" consumenten.
Ik heb hierover ook al een paar keer telefonisch contact gehad, jammer dat ze me dat toen niet verteld hebben.
Moet ik dan via tele2 zakelijk een account aanvragen?
Je kunt dan inloggen op Mijn tele2 zakelijk. Als dit niet werkt kun je contact opnemen met Tele2 zakelijk
Je kunt dan inloggen op Mijn tele2 zakelijk.
Er staat één http te veel in de link, de juiste link is https://www.tele2.nl/zakelijk/overige-diensten/mijn-tele2
Ik heb precies hetzelfde probleem heb het via de site geprobeerd en nu ook via de app. Elke keer krijg ik sorry er is iets mis gegaan. Het gaat bij mij om mobiele abonnement
@peggyvd, is dit ook over een zakelijk abonnement? Je kan beter een eigen topic openen, je kaapt nu een topic van iemand anders.
Dus: klik boven op STEL EEN VRAAG"
Ik heb via mijntele2 zakelijk een account aangevraagd (1 dag geleden) maar nog niets vernomen.
Ik ga het verder met de zakelijke kant regelen, dit topic kan dus gesloten worden.
Fijn dat je het even meldt! Ik ga het topic sluiten!