beantwoord

Inloggen MijnTele2

  • 23 April 2016
  • 20 reacties
  • 465 x bekeken

Geacht heer mevrouw,

Ik heb mijn mobiel bijna 1 jaar en ik kan nog steeds niet in jullie app komen.het erkent het email adres niet en het mobieler ook niet.ik kan nooit zien wat ik nog over heb.Ik wil toch wel graag dat daar wat aan gedaan wordt er wordt elke keer van alles beloofd om het voor elkaar te maken maar er gebeurt helemaal niets.Als er nu niet wat veranderd ga ik weg bij jullie en betaal ik mijn rekeningen niet meer.Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet, J.Augustijn
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 21 June 2016, 17:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Reputatie 5
Hoi J.Augustijn,
Ik ga je helpen! Zou je mij in een privébericht deze gegevens willen sturen, want dan kijk ik even met je mee in ons systeem:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Email waarmee je probeert in te loggen
06-nummer

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Hoi J.Augustijn,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb jouw kwestie uitgezet bij onze technische afdeling. Ik kom er namelijk ook niet uit.
Zodra ik een terugkoppeling heb gehad, laat ik het je direct weten.
Groetjes Kiko
Hallo Kiko
Hoe lang gaat het ongeveer duren voor ik het van jou hoor voor ik in kan loggen
Hallo Kiko,

Hoe lang duurt het ongeveer dat ik een bericht kan jou kan verwachten over het inloggen op de app?
Reputatie 5
Hoi Jacqueline,
ik heb het uitgezet bij de technische afdeling. Ik weet niet wanneer zij dit geregeld hebben. Ik hoop deze week nog maar dat kan ik niet garanderen.
Groetjes Kiko
Oké ik wacht het af
Reputatie 5
Helemaal goed.
En zodra ik iets hoor van hun, laat ik het je direct weten. 🙂
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,

Waarom heb ik nog steeds niets gehoord over mijn app over het registreren en inloggen het is bijna 3weken geleden.
Reputatie 5
Hoi Jacqueline,
Ik heb helaas nog niks gehoord. Ik hoop dat ze snel aan jouw kwestie toekomen.
Ik wil je toch even vragen om het nog even af te wachten.
Groetjes Kiko
Oké ik wacht nog even af.
Groetjes Jacqueline
Reputatie 5
Dankjewel :)
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,
Het is nu zeker al 5 weken geleden dat ik het eerste bericht heb gestuurd en hen nu nog steeds niets gehoord en er is nog steeds niets veranderd.Er moet nu toch gauw wat gebeuren anders ga ik andere stappen ondernemen. Ik hoor het graag.

Gr.Jacqueline
Reputatie 5
Hoi Jacqueline,
Dit dit duurt zeker lang. Ik heb weer een bericht gestuurd naar de desbetreffende afdeling en ik hoop snel een reactie van hun te krijgen.
Groetjes Kiko
Oké
Reputatie 5
Ik heb net een reactie gehad dat het hun nog niet is gelukt om werkend te krijgen. En dat ze dus nog steeds met jouw kwestie bezig zijn.
Zodra ik weer wat gehoord heb, kom ik bij je terug.
Groetjes Kiko
Oké bedankt voor je bericht

groetjes Jacqueline
Reputatie 5
Hoi Jacqueline.
Je hebt een aantal mails gestuurd hoorde ik. Maar we hadden toch afgesproken dat ik mij weer zou melden als ik een update had. 🙂 En daar houd ik mij netjes aan.

Ik heb een update, maar hij is helaas niet heel goed. De technische jongens hebben jouw kwestie uitvoerig onderzocht met de leverancier en ze kunnen het probleem maar niet oplossen. Ze snappen niet waarom je er niet in kan komen. Ze gaan nog kijken hoe dit nou kan en of iemand met een oplossing kan komen.

Tot die tijd kun je helaas niet bij je gegevens. Ik zou wel je facturen kunnen mailen als je dat zou willen.
Het spijt me!
Groetjes Kiko
Bedankt voor je mail.Ik zou het wel heel prettig vinden als je mij vanaf nu elke maand een factuur stuurt per mail.
Groetjes Jacqueline
Reputatie 5
Ik weet niet precies wanneer jij steeds je factuur ontvangt. We hebben namelijk diverse betaalperiodes. Anders stuur je mij dan een privébericht wanneer je je nieuwe factuur gemaild wilt hebben. Ik bekijk bijna dagelijks mijn privéberichten en dan kan ik het naar je mailen.
Ik zal nu dan je topic sluiten. Vind je dat een goed idee?
Groetjes Kiko
Goed idee. De 24 steeds van de mnd schrijven ze het af van mijn rekening.alvast bedankt voor je bericht.ik weet dan niet wanneer je de factuur kunt sturen dat moet je maar even bekijken.ik zie het wel.

Groetjes Jacqueline Augustijn