beantwoord

Inloggen MijnTele2

• 22 april 2016
  • 4 reacties
  • 254 x bekeken

hallo,

Ik heb nu bijna 2 jaar een abonnement bij jullie provider en ik kan me niet inloggen in de app of op de site, hierdoor weet ik niet wanneer mijn abonnement afloopt. Dit zal waarschijnlijk binnen 2 maanden zijn. Graag zou ik hier antwoord op willen hebben wegens het afsluiten van een nieuw abonnement. Ook zou het fijn zijn als ik toegang kan krijgen in de app. Heb al heel vaak mijn gebruikersnaam en wachtwoord veranderd.

Met vriendelijke groet,
Nienke Gorter
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 1 mei 2016, 10:53

Hoi Nienke,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even gekeken en ik zie dat je account wel actief is onder het emailadres dat je mij gestuurd hebt.
Als het goed is heb je nu in je mail een bericht ontvangen om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Deze link is 24uur geldig. Als je hem niet in je inbox ziet, zal deze in je spamfolder te zien zijn.

Wat betreft je abonnement. Deze loopt tot 11 november 2016.

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Nienke,
Zou je eens in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
E-mailadres
06-nummer

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nienke,
Dankjewel voor je gegevens. Ik heb even gekeken en ik zie dat je account wel actief is onder het emailadres dat je mij gestuurd hebt.
Als het goed is heb je nu in je mail een bericht ontvangen om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Deze link is 24uur geldig. Als je hem niet in je inbox ziet, zal deze in je spamfolder te zien zijn.

Wat betreft je abonnement. Deze loopt tot 11 november 2016.

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Nienke,
Is het nog gelukt om in je MijnTele2 omgeving te komen?
Ik hoor het graag van je! Want anders help ik je graag weer verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Nienke,
Ik ga je topic sluiten aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Groetjes Kiko