Inloggen mijn tele2 werkt niet (SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer)

• 1 februari 2017
  • 4 reacties
  • 598 x bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn Tele2 mobiel.
De volgende links heb ik geprobeerd:

- Emailadres vergeten?
- Wachtwoord vergeten?
- Eerste keer inloggen?

Na het invoeren van de gegevens krijg ik telkens de onderstaande melding:

SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer

Hoe kan dit opgelost worden?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +4
Er was inderdaad een storing. Deze is inmiddels verholpen. Werkt het bij jou ook weer?
Er was inderdaad een storing. Deze is inmiddels verholpen. Werkt het bij jou ook weer?

Nee het werkt nog steeds niet.
Ik heb alle stappen weer opnieuw doorlopen maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding.
Badge +4
Op basis van enkel je telefoonnummer ben ik erachter gekomen wat het euvel is. Aangezien ik geen volwaardige verificatie kan doen, mag ik dat helaas nog niet uitleggen aan je. Zou je me middels een privébericht (PB) je volledige naam, adres (incl. postcode) en woonplaats, je klantnummer en ter verificatie je geboortedatum kunnen sturen. Je stuurt een PB door hier te klikken. Dan licht ik het graag even toe voor je!
Badge +4
Ik zie al waar het probleem zit, je wordt overgezet naar ons 4G netwerk. Het is alleen dat je je op dit moment nog tussen de wal en het schip bevindt. Op het moment dat de transfer voltooid is zal het weer werken, en heb je tevens 4G (mits je toestel het ondersteunt). Hoe lang dat nog precies duurt kan ik alleen niet zeggen. Kijk het nog een weekje aan zou ik zeggen.