beantwoord

Inloggen Mijn TELE2 lukt niet !

  • 15 July 2021
  • 3 reacties
  • 297 x bekeken

Hi, kan niet inloggen op mijn al bestaande Mijn TELE2. Had al een internet abonnement en sinds kort ook een mobiel abonnement. Voor die laatste wil ik graag het één en ander checken qua factuur e.d.

Enige tijd geleden het geprobeerd en weet inmiddels niet meer hoe vaak ik het overnieuw heb gedaan en wat voor 'n error messages ik kreeg. Weet niet meer met welk e-mail adres en met welk password ik moet inloggen. Van alles geprobeerd, niets lukt :thinking:

Ik kan via privé message mijn klantnummer doorgeven etcetera.

Wie kan mij helpen !?

(TELE2 webmail was ook een probleem overigens.)

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 22 July 2021, 14:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Simones, de migratie naar de nieuwe MijnTele2-omgeving is nog in volle gang en het loopt niet helemaal soepel. Is het inmiddels al gelukt met inloggen? Als het nog niet lukt, stuur me dan even een priveberichtje. :smile:

Hi Simones, de migratie naar de nieuwe MijnTele2-omgeving is nog in volle gang en het loopt niet helemaal soepel. Is het inmiddels al gelukt met inloggen? Als het nog niet lukt, stuur me dan even een priveberichtje. :smile:

Hi, ik zal op een later tijdstip een PB opsturen. Druk hier. Dank!

Reputatie 7
Badge +12

Geen dank, Simones! We staan voor je klaar.

Ik ben zelf een weekje afwezig vanaf vanavond, dus je kunt mijn collega @Cas van Tele2 berichten, dan zal hij je helpen! Wees je wel een beetje lief voor hem, als ik weg ben? :wink: