beantwoord

Inloggen mijn tele2 app

  • 16 juli 2017
  • 2 reacties
  • 132 x bekeken

Hallo,
Ik heb zojuist mijn sim only tele 2 besteld en heb mijn account geactiveerd. Ik kan niet inloggen op de app zoals vele andere mensen . Dat kan je ook zien aan de recensies van de app. Veel mensen zeggen dat dit probleem zich al enkele jaren bevind. Wanneer word dit gefixt tele2?
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 17 juli 2017, 10:18

Hi Furkan C,

Er was afgelopen weekend een algemene storing met het inloggen op Mijntele2, dit zou verholpen moeten zijn. Kun je ondertussen al inloggen?

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi Furkan C,

Er was afgelopen weekend een algemene storing met het inloggen op Mijntele2, dit zou verholpen moeten zijn. Kun je ondertussen al inloggen?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je een nieuwe topic starten.

Groetjes,

Hinke