Inloggen mijn tele2

  • 25 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 200 x bekeken

We hebben na 1,5 jaar nog steeds het volgende probleem en kunnen niet inloggen tevens is prijs van abo niet goed, abo is nu bijna verlopen en kunnen nog geen gegevens inzien, de reactie die ik krijg is je kan een klachten formulier insturen.
Eerste reactie was nummer zit vast tussen 2 systemen ? !
nog steeds?



Server mijntele2.tele2.nl vraagt om uw gebruikersnaam en ww. de server geeft Spring security aan als serverbron

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zou dit met de telefonische klantenservice oplossen. Die kunnen ook support tickets naar de baxkoffice maken. Wellicht kunnen zij een nieuw email account koppelen? Hier op het forum praat je met medeklanten en wij kunnen niets aanpassen.
Reputatie 6
Badge
Hi Freeze,

Ik zag zo gauw twee problemen:
1. De MijnTele2 omgeving waar je op inlogt is van een oud account. Je ziet hier geen actuele gegevens.
2. Voor het klantaccount dat je momenteel gebruikt bestaat geen MijnTele2.

Dit moet niet al te ingewikkeld zijn om op te lossen maar het is wel iets waar onze IT aan te pas moet komen. Ze zijn inmiddels op de hoogte en laten het je weten zodra je MijnTele2 klaar is voor gebruik.