vraag

inloggen mijn tele 2

• 22 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 261 x bekeken

Ik krijg steeds de melding sorry er is iets misgegaan als ik probeer in te loggen bij mijn tele2.

Ik heb al eerder ingelogd dus het heeft niks met activeren te maken. Ook klopt mijn en gebruikersnaam en wachtwoord.

Mijn wachtwoord heb ik ook al opnieuw ingesteld. Maar als ik doe gebruikersnaam vergeten. En ik vul mijn gegevens in. Dan krijg ik ook de melding dat die gegevens niet bekend zijn.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb je geprobeerd om met een andere browser (of in incognito modus) in te loggen? Heb je geregistreerd met een e-mailadres dat al eerder gebruikt is voor registratie voor een dienst van Tele2?

Ja heb ik ook al geprobeerd. (Incognito nog niet)

Nee gebruik gewoon het mail adres wat ik altijd gebruik om in te loggen. Week of 2 geleden kon ik nog gewoon inloggen.

Reputatie 3

Ik kren dat probleem. Het is blijkbaar niet op te lossen en niet mijn fout. Daarom log ik via FB in, anders zou het helemaal niet kunnen. Tis niet anders. Ik vind het wel prima zo

Ik krijg steeds de melding sorry er is iets misgegaan als ik probeer in te loggen bij mijn tele2.

Ik heb al eerder ingelogd dus het heeft niks met activeren te maken. Ook klopt mijn en gebruikersnaam en wachtwoord.

Mijn wachtwoord heb ik ook al opnieuw ingesteld. Maar als ik doe gebruikersnaam vergeten. En ik vul mijn gegevens in. Dan krijg ik ook de melding dat die gegevens niet bekend zijn.

kut zooi

Reputatie 3

Mijn wachtwoord heb ik ook al opnieuw ingesteld. Maar als ik doe gebruikersnaam vergeten. En ik vul mijn gegevens in. Dan krijg ik ook de melding dat die gegevens niet bekend zijn

Reageer