beantwoord

inloggen


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Ik kan niet inloggen op MijnTele2...

icon Beste antwoord door Donny 18 mei 2015, 09:58

Hallo,

Inmiddels heb ik de update gedaan van MijnTele2, nu kan ik gewoon weer inloggen

Mvg, Donny

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hey Donny,

Kun je me vertellen wat er precies misgaat? Wat voor foutmelding krijg je? Kon je eerder wel gewoon inloggen? Heb je jouw account al geactiveerd?

Let me know!

Groetjes,
Jefta
Hallo,

Inmiddels heb ik de update gedaan van MijnTele2, nu kan ik gewoon weer inloggen

Mvg, Donny
Reputatie 3
Badge +5
Hi Donny,

Fijn! Mocht je ons in de toekomst nodig hebben, kun je ons hier vinden.

Groetjes,
Jefta
hoi

ik ervaar een zelfde probleem

ik wil graag inloggen op mijntele2 (via de pc) maar dat lukt niet. ik weet mijn wachtwoord niet meer en als ik deze opvraag, geeft deze aan dat mijn account niet actief is. Ik log eens in de vier maanden in ongeveer, dus echt actief ben ik niet.

Als ik mijn account wil activeren krijg ik de melding: We hebben op basis van je gegevens je niet kunnen herkennen in het nieuwe systeem. Vul hier nog een keer je e-mailadres in om je account activeren

Bij verzenden krijg ik de melding:
We hebben op basis van je gegevens je niet kunnen herkennen in het nieuwe systeem. Vul hier nog een keer je e-mailadres in om je account activeren.
Controleer uw inloggegevens en probeer het nog een keer.

Verder kom ik dus niet.
Graag je reactie
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan niet inloggen omdat mijn gebruikersnaam niet zou bestaan, als ik vervolgens mijn gebruikersnaam ga achterhalen via de doorlink procedure krijg ik de boodschap dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.

Hoe kan ik de gebruikersnaam achterhalen?