Inlog op Mijn Tele2 lukt niet, melding: "Spring Security Application"

• 18 november 2015
  • 12 reacties
  • 491 x bekeken

Als ik inlog op mijn tele2, krijg ik een popup met de melding:

The server https://mijntele2.tele2.nl:443 requires a username and password.The server sas: Spring Security Application.

Ik heb al twee keer gebeld en een keer gechat met Tele2, Ik krijg steeds links toegestuurd door de helpdesk om mijn wachtwoord te resetten.
Dat helpt niet. In de MijnTele2 app zie ik hetzelfde, je kunt inloggen, maar als je facturen of verbruik (4G) wilt bekijken krijg je de melding: "Oeps er is iets misgegaan" of "Buiten de bundel" met een rood uitroepteken.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Klantenservice, wanneer bekijken jullie deze melding?
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Edo,

Excuses voor de late reactie.

Heb je dit zowel op de computer als op de app? En heb je al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
En heb je eerder wel gewoon in kunnen loggen, of gaat het al vanaf het begin niet goed?

Hoor het graag van je!

Groet,
Maarten
App verwijderen helpt niet, al meer dan 10 keer geprobeerd. Het probleem zit 'm niet in de app maar in het SSO die het mogelijk moet maken om met een "oud" account, 4G gegevens te kunnen laden.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Edo,

Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader).
Dan kan ik kijken of ik iets kan vinden.

Groeten
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Edo,

Ik kan inderdaad zien dat dit probleem al een tijdje speelt, Ik heb jouw case doorgestuurd naar IT, ik verwacht over 5 werkdagen daar antwoord op.
In de tussentijd zou je je verbruik bij kunnen houden door de info van je toestel af te lezen. Je kunt je dataverbruik en je uitgaande minuten in je telefoon opzoeken.
Deze link van de consumentenbond is ook de moeite waard. Zo kun je het in de tussentijd in ieder geval monitoren, dan hoop ik met een week een structurele oplossing te hebben.

Groeten
Probleem lijkt sinds twee dagen te zijn opgelost. Ben er blij mee!
Reputatie 1
Badge +2
Goed om te horen, mocht je nog vragen hebben kun je ze hier gerust stellen.

Groetjes
Ik ervaar dit probleem al sinds dec vorig jaar bel elke dag maar zie geen opossing.

Mijn case nr is sr1-1315875809 ik zou ook graag een oplossing zien!!! zoals meneer.

Gr,

Renato

Hoi Edo,

Ik kan inderdaad zien dat dit probleem al een tijdje speelt, Ik heb jouw case doorgestuurd naar IT, ik verwacht over 5 werkdagen daar antwoord op.
In de tussentijd zou je je verbruik bij kunnen houden door de info van je toestel af te lezen. Je kunt je dataverbruik en je uitgaande minuten in je telefoon opzoeken.
Deze link van de consumentenbond is ook de moeite waard. Zo kun je het in de tussentijd in ieder geval monitoren, dan hoop ik met een week een structurele oplossing te hebben.

Groeten
Ik ervaar dit probleem al sinds dec vorig jaar bel elke dag maar zie geen opossing.

Mijn case nr is sr1-1315875809 ik zou ook graag een oplossing zien!!! zoals meneer.

Gr,

Renato

Hoi Edo,

Groeten

Beste maarten van tele2,

Zou je mijn case ook een keer naar de IT afdeling kunnen sturen, er lijkt niets te gebeuren momenteel!!

Gr,

Renato
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een forum voor en door klanten. Moderators reageren ook wel, maar dat kan 4-5 dagen duren. Voor direct contact is er de klantenservice 020-754 4444. En zoals je hebt gemerkt heeft het geen zin om meerdere topics over hetzelfde te openen.
Dit is een forum voor en door klanten. Moderators reageren ook wel, maar dat kan 4-5 dagen duren. Voor direct contact is er de klantenservice 020-754 4444. En zoals je hebt gemerkt heeft het geen zin om meerdere topics over hetzelfde te openen.

En ik heb ook gemerkt dat bellen geen zin heeft..
Dit probleem is nog steeds aanwezig.

Of komt doordat er meerder nummers op een account staan?