beantwoord

Inflatieverhoging

• 16 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 534 x bekeken

Hoe kan het dat mijn huidige onbeperkt abonnement verhoogd wordt met 1,4 % ivm inflatie, terwijl ik hetzelfde abonnement nu kan afsluiten voor 25 euro?
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 17 augustus 2018, 09:16

Hoi Ron van Poppel

Welkom op het forum van Tele2,

Dit jaar voeren we voor het eerst in jaren een wettelijke inflatiecorrectie door, dit valt samen met de dit wil ik weken.
Ik zie dat je ook van deze acties gebruik kan maken , omdat je kan verlengen.

Fijne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Kan het zijn dat dit door de dit wil ik weken komt? Voor korte tijd krijgen nieuwe klanten 3€ korting bij kiezen van Unlimited bellen.
Dat zou kunnen, maar dan kan ik beter opzeggen en opnieuw weer abonneren denk ik! Ik vind het raar dat ze op hetzelfde moment iemand die al jaren abonnee is en 25 euro betaald 1,4% verhoging bezorgen en op hetzelfde moment nieuwe abonnees binnen halen voor 25 euro! Dit valt goed verkeerd kan ik je zeggen!
Reputatie 7
Badge +2
Dat zou kunnen, maar dan kan ik beter opzeggen en opnieuw weer abonneren denk ik!
Dan betaal je wel 15€ aansluiting kosten en volgende jaar bij de nieuwe inflatie correctie gaan de prijzen toch weer omhoog waarschijnlijk....
Dat zou kunnen, maar hangt af of er inflatie is natuurlijk! Maar blijf het onfatsoenlijk vinden! Zou zo maar kunnen dat ik van profider verwissel! Voelt gewoon verkeerd!
Reputatie 7
Badge +4
De energieprijzen stijgen, de postzegel wordt duurder dus dit is allemaal niet zo heel raar. Alle providers hebben ook hun vaste internet met vele euro's verhoogd deze zomer. Dan mag je opzeggem, maar vele slikken het maar, want iedereen wordt duurder. Voor 25 euro +1,4% heb je helaas geen ander unlimited aanbod. Maar als jij NU kan verlengen via www.tele2.nl/verlengen kun je inderdaad van de "dit wil ik weken" aanbieding gebruik maken.
Reputatie 6
Badge
Hoi Ron van Poppel

Welkom op het forum van Tele2,

Dit jaar voeren we voor het eerst in jaren een wettelijke inflatiecorrectie door, dit valt samen met de dit wil ik weken.
Ik zie dat je ook van deze acties gebruik kan maken , omdat je kan verlengen.

Fijne dag,

Arjan