beantwoord

Inflatiecorrectie omzeilen via verlening

• 22 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 4254 x bekeken

Beste Mensen,

ik heb een maandelijks opzegbaar contract en nu is er deze maand de inflatiecorrectie doorberekend en nu vraag ik me af als ik nu me contract verleng voor precies het zelfde abonnement of ik dan weer naar mijn oude bedrag terug ga? Het gaat maar om 28 cent maar toch....
icon

Beste antwoord door eric 22 augustus 2018, 12:04

Ja, dat kan zeker. Of dit precies hetzelfde abonnement is als je nu hebt weet ik niet. Je geeft niet aan wat je nu hebt. Je kunt ook gebruik maken van de "dit wil ik weken" aanbieding.
Je kunt dit uitvoeren via www.tele2.nl/verlengen
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Verlenging is verlenging in mijn idee, als je kan verlengen zou je een nieuwe contract ingaan met de prijs zoals de dit wil ik weken.
Reputatie 7
Badge +4
Ja, dat kan zeker. Of dit precies hetzelfde abonnement is als je nu hebt weet ik niet. Je geeft niet aan wat je nu hebt. Je kunt ook gebruik maken van de "dit wil ik weken" aanbieding.
Je kunt dit uitvoeren via www.tele2.nl/verlengen
Bedankt voor de snelle reacties mensen en ik ga het gewoon proberen en kijken of het werkt want het is gewoon een principekwestie 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Heel goed, dat is het voordeel van een maandelijks verlengbaar abonnement. Zouden meer providers moeten doen 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Maandelijks verlengbaar is wel een Euro duurder geworden, dus misschien is die 28 cent dan toch goedkoper. Hangt ervan af welk tariefmodel je op dit moment in zit en of de nieuwe tarieven wel of niet gelijk zijn. Recentelijk zijn sommige bundels (net als de maandelijks verlengbaar optie) duurder geworden dan voorheen.
Reputatie 5
Badge
Hi Jinxmuis!

Ik zie dat er flink wat informatie is verstrekt. Zijn er op dit moment nog onduidelijkheden?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen