beantwoord

incasso Bos

  • 26 februari 2017
  • 5 reacties
  • 283 x bekeken

Ik krijg een incasso brief?????En heb geen achterstallige betalingen,...Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Jurrien van Tele2 27 februari 2017, 13:45

Hoi Toedel,

wij werken inderdaad samen met BOS Incasso, op het moment dat een factuur te lang open staat wordt deze overgedragen aan het incassobureau. Heb je intussen al contact gehad met hen?
En gaat het om een mobiel abonnement bij Tele2 of vaste producten?

Groetjes Jurrien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Heb je bewijs dat je de betreffende factuur hebt betaald?
Reputatie 3
Badge +1
Ik krijg een incasso brief?????En heb geen achterstallige betalingen,...Hoe kan dat?

Blijkbaar wel, of je er nu bewust van was of niet. Dit is zo geregeld, bel even met 088-2670027 en leg je situatie uit.
Badge
Hoi Toedel,

wij werken inderdaad samen met BOS Incasso, op het moment dat een factuur te lang open staat wordt deze overgedragen aan het incassobureau. Heb je intussen al contact gehad met hen?
En gaat het om een mobiel abonnement bij Tele2 of vaste producten?

Groetjes Jurrien
Badge
Hee toedel,

ik heb niks meer van je gehoord? Heb je duidelijkheid gekregen over de brief die je hebt ontvangen?

Groetjes Jurrien
Badge
Hoi toedel,

omdat ik niks meer van je gehoord heb zal ik dit topic nu gaan sluiten. Mocht je nog wel vragen hebben dan kun je een nieuw topic starten.

Groet Jurrien