beantwoord

Ik krijg steeds 'Too many redirects' als ik probeer in te loggen op Tele2 mobiel

  • 25 November 2020
  • 6 reacties
  • 442 x bekeken

Ik heb het geprobeerd met Firefox en Chrome. Cookies uitgezet maar dat hielp niet. Heeft iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 December 2020, 11:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Gebruik je een VPN of blocker als ghostery, zet deze dan uit. Probeer eens in te loggen met een incognito sessie.

Mijn VPN staat uit. Bij mijn weten gebruik ik geen blockers. Ik heb net een incognito sessie geprobeerd, zelfde resultaat.

Ik gebruik Linux Mint 20. Maar ik heb het zojuist op mijn Apple geprobeerd, precies hetzelfde :frowning2:  Kun jij wel inloggen?

Reputatie 7
Badge +2

Ik kan succesvol inloggen op https://www.tele2.nl/login

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @krakie,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met inloggen op jouw MijnTele2! 

Goed om te zien dat je al een heleboel dingen hebt geprobeerd! Bedankt @pipodeclown voor jouw support.Wat ik je aanraad te doen is om jouw MijnTele2 account  (opnieuw) te registreren via onze website:  https://www.tele2.nl/my/registreren. Vul daar jouw 06-nummer in en volg de eenvoudige stappen. Probeer daar opnieuw in te loggen op MijnTele2! Als dat niet lukt wil ik je graag een aantal stappen geven die je kan doorlopen om het probleem hopelijk op te lossen. De meeste van deze stappen had je al gedaan maar ik leg het graag nog een keer uit! Je kan allereerst je cookies verwijderen, zie hier hoe: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Opera. Wat je ook nog kunt proberen, is om je wachtwoord te veranderen via de knop Wachtwoord vergeten. Ik hoop dat je hiermee verder kunt!

Als het na deze stappen nog steeds niet werkt, kijk ik meteen verder voor je. Ik kan je natuurlijk ook helpen met wat je wilt doen in je MijnTele2-account. Je hoeft maar aan te geven wat je wilt doen of inzien, en ik regel het. Ik sta voor je klaar! :smile:

Hoi Cas,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik ga het vanavond lezen, want nu ben ik enigszins aan het werk 😉

Met vriendelijle groeten,

Peter