ik kan niet meer inloggen op Mijn Tele2 met mijn gebruikelijke wachtwoord. En wanneer ik dan maar de optie "Wachtwoord vergeten?" gebruik verschijnt dit berichtje:
"Wij beschikken helaas niet over je mobiele telefoonnummer of alternatief (niet Tele2) e-mailadres waar je nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd kan worden."
Ik heb enkel een vaste lijn en een laptop. Op Webmail kan ik wel inloggen. Net als hier op het forum. Maar daar heb ik andere wachtwoorden voor.
De vriendelijke dame van de helpdesk antwoordde op mijn suggestie dat ik dan maar mijn alternatieve e-mail adres zou toevoegen aan mijn profiel dat ik dat niet kon omdat ik daarvoor eerst moet inloggen.
De vorige keer lang geleden had een vriendelijke collega van haar me een nieuw wachtwoord toegestuurd via een mailtje, maar dat mag nu niet meer.
Ze suggereerde dat het mogelijk met een storing te doen heeft. Maar ik zie nergens iets over een storing in Amsterdam waar ik woon.
Gelukkig is er helemaal geen haast mee, maar ik zou toch wel weer eens willen kunnen inloggen.
Ik besloot maar wat dagen te wachten, misschien heeft het toch met een storing te maken.
Maar als iemand hier een andere suggestie zou hebben, ik kom hier later wel weer even kijken. (Ik sla de bladwijzer op.)
Beste antwoord door Lodewijk
Bekijk origineel bericht