beantwoord

Ik kan niet inloggen op Tele2 en de helpdesk kan me niet helpen.

  • 27 September 2019
  • 6 reacties
  • 474 x bekeken

Hoi,
ik kan niet meer inloggen op Mijn Tele2 met mijn gebruikelijke wachtwoord. En wanneer ik dan maar de optie "Wachtwoord vergeten?" gebruik verschijnt dit berichtje:

"Wij beschikken helaas niet over je mobiele telefoonnummer of alternatief (niet Tele2) e-mailadres waar je nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd kan worden."

Ik heb enkel een vaste lijn en een laptop. Op Webmail kan ik wel inloggen. Net als hier op het forum. Maar daar heb ik andere wachtwoorden voor.

De vriendelijke dame van de helpdesk antwoordde op mijn suggestie dat ik dan maar mijn alternatieve e-mail adres zou toevoegen aan mijn profiel dat ik dat niet kon omdat ik daarvoor eerst moet inloggen.
De vorige keer lang geleden had een vriendelijke collega van haar me een nieuw wachtwoord toegestuurd via een mailtje, maar dat mag nu niet meer.

Ze suggereerde dat het mogelijk met een storing te doen heeft. Maar ik zie nergens iets over een storing in Amsterdam waar ik woon.

Gelukkig is er helemaal geen haast mee, maar ik zou toch wel weer eens willen kunnen inloggen.
Ik besloot maar wat dagen te wachten, misschien heeft het toch met een storing te maken.
Maar als iemand hier een andere suggestie zou hebben, ik kom hier later wel weer even kijken. (Ik sla de bladwijzer op.)
icon

Beste antwoord door Lodewijk 30 September 2019, 11:52

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Ook ik kan niet niet meer inloggen met mijn gebruikelijke wachtwoord. Ik kom alleen maar op een pagina met "SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer."
Hoi Shilka,
dank voor de response.

Een kleine tegenstrijdigheid 🤔:

Aan de ene kant goed te horen dat ik niet de enige ben met dit probleempje, opdat er zo meer aandacht en een oplossing voor komt. 😀
Maar aan de andere kant niet zo blij te horen dat jij het ook hebt. 😐
Ik kan inmiddels weer inloggen met mijn gebruikelijke wachtwoord.
Ik ben blij voor je. Ik kan het nog niet.

Ik kan wel een nieuw wachtwoord aanmaken voor dit forum.

Zal wel weer een keer bellen.
PS:
Na heel lang genieten van hetzelfde coole muziekje en dan een heel lang proces geleid door een heel vriendelijke en geduldige meneer kan ik nu weer inloggen. Zo moest hij b.v. weten wat mijn maandelijkse abonnement kost. Ik zei iets van €35 maar dat was niet precies genoeg. Of ik het even kon zien in mijn laatste email rekening. Die heb ik niet meer, zelfs niet in de prullenbak. Of ik dan even naar mijn online bank rekeningen zou kijken. Dat werkte: €37,50. (100 Mbps [70-80 Mbps in de praktijk] en 5 uur kletsen binnen Nederland.)
https://www.speedtest.net/result/8634625300

Omdat ik geen mobiele telefoon heb kan ik enkel een wachtwoord wijzigen door Tele2.nl mij een mailtje te laten sturen naar een alternatief (niet Tele2) email adres. Dat gaf ik hem na even zoeken op m'n laptop omdat ik het normaal nooit gebruikte, en meteen verscheen dat mailtje daar op de site van die email service toen ik er naar toe ging, met link naar een Tele2 pagina waar ik een nieuw wachtwoord kon invullen. Datzelfde wachtwoord werkt nu ook automatisch voor Tele2 Webmail.

De beste man bleef geduldig aan de lijn totdat het opgelost was.

Mijn Opera mail op mijn laptop kon niet meer automatisch inloggen op Webmail, dus ook in Opera mail het wachtwoord veranderd voor inkomende en uitgaande mail.

Hè, hè, eindelijk in orde. 😀
PS:
Niet on topic, maar als tip: met het benutten van de gratis Ghostery plugin op mijn Chrome zie ik geen reclames meer, zelfs niet in de YouTube video's. Die plugin kan ook op enige andere bekende zoekmachines gebuikt worden.