beantwoord

Ik kan niet inloggen op mijn Tele2

• 10 juni 2019
  • 9 reacties
  • 5837 x bekeken

Ik ben nu een paar maanden klant bij jullie voor mijn mobiel. Ik heb sinds kort nu ook Tele2 thuis. Loopt allemaal prima zo op het oog maar ik kan maar niet inloggen op mijn Tele2. Ik heb al een poging gewaagd om het wachtwoord te wijzigen maar dan zegt ie dat mijn gebruikersnaam onjuist is, terwijl ik daar dus al zo vaak op heb ingelogd. Als ik dan aangeef dat ik dan ook mijn gebruikersnaam kwijt ben geeft het systeem aan dan mijn emailadres niet bekend is.
Geen idee wat er precies fout gaat maar ik kon altijd inloggen en mails krijg ik nog steeds van jullie binnen.

Hoe kan ik nou inloggen op mijn Tele2?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 11 juni 2019, 15:49

Hoi,

Wat vervelend dat je niet kan inloggen in Mijn Tele2. Voor je mobiel en voor vast internet heb je twee verschillende accounts. Bij vast internet heb je ook een Tele2 e-mailadres gekregen. De gebruikersnaam is wat voor @tele2.nl staat. Via MijnTele2 kun je dan inloggen. Ik hoor graag of het dan wel werkt.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 1
Weet je zeker dat je e-mailadres goed geschreven is?
Ja hoor, ik weet heel zeker dat ik mijn emailadres goed geschreven heb.
Voor Mobiel en voor Vast zijn verschillende inlogprocedures. Werken beide niet, of slechts een van de twee?
Reputatie 3
Badge +1
Hoi,

Wat vervelend dat je niet kan inloggen in Mijn Tele2. Voor je mobiel en voor vast internet heb je twee verschillende accounts. Bij vast internet heb je ook een Tele2 e-mailadres gekregen. De gebruikersnaam is wat voor @tele2.nl staat. Via MijnTele2 kun je dan inloggen. Ik hoor graag of het dan wel werkt.

Groeten Anton
Maar dat zou toch niet logisch en niet handig zijn? Maar dan nog zou mijn emailadres toch gewoon bekend moeten zijn aangezien ik niet ineens een ander emailadres heb gekregen. Ik moet dan toch mijn inloggegevens opvragen want ik heb maar 1 set inloggegevens.
Een Tele2 emailadres heb ik niet.
Reputatie 3
Badge +1
Het zijn twee aparte afdelingen. Op Mijn Tele2 kun je ook kiezen voor beide producten. Bij de aanmelding heb je ook een Tele2 e-mailadres en gebruikersnaam gekregen. Heb je daar geen e-mail over gehad? Ik adviseer dan om even op 'Gebruikersnaam vergeten' te klikken via de link.

Groeten Anton
Als ik daar op gebruikersnaam vergeten klik en dan mijn postcode e huisnummer opgeef krijg ik dit te zien:

Neem contact op met Tele2 Klantenservice 020-754 4444 (lokaal tarief)
Je gebruikersnaam kunnen wij niet achterhalen aan de hand van je gegevens.

Wij verzoeken je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Bel 020-754 4444 (lokaal tarief) (ma-vr. van 09.00-20.00 uur, za. van 09.00-18.00 uur en zo. gesloten)
Reputatie 3
Badge +1
Excuses voor de late reactie. Ik was een tijdje niet op het forum aanwezig. Is het inmiddels al opgelost? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Aangezien ik geen reactie heb ontvangen ga ik er vanuit dat het is opgelost. Ik heb het topic gesloten.

Groeten Anton