beantwoord

Ik kan mijn telefoonnummer niet meer toevoegen in MijnTele2

  • 14 August 2022
  • 3 reacties
  • 193 x bekeken

Ik heb kort geleden mijn abonnement verlengd. Eerder had ik een verkeerde telefoon besteld en dit geannuleerd. Vervolgens heb ik opnieuw een telefoon aangevraagd. Omdat het annuleren en aanvragen naast elkaar afliep registreerde tele2 mij als nieuwe klant (mijn fout).

Ik kreeg een nieuwe simkaart met ander telefoonnummer. Ik heb toen gebeld voor nummerbehoud en dit kon geregeld worden. Alleen nu is mijn account in tele 2 leeg. Ik probeer mijn telefoonnummer toe te voegen en dan komt er een melding in beeld met de tekst: dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account voordat je de koppeling maakt voor dit account.

icon

Beste antwoord door Isafr 17 August 2022, 14:59

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Isafr,

Allereerst supertof om te horen dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb je screenshot even uit je topic verwijderd, omdat je 06-nummer hierop te zien was. 

Ik heb direct eens gekeken en ik zag dat er nog een oud account gekoppeld stond aan jouw nummer. Deze heb ik zojuist losgekoppeld en verwijderd. Via deze pagina kun je zo gemakkelijk en snel een nieuw MijnTele2-account aanmaken en je abonnement toevoegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😎

Groetjes,

Marciano

Hey @Isafr,

Allereerst supertof om te horen dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb je screenshot even uit je topic verwijderd, omdat je 06-nummer hierop te zien was. 

Ik heb direct eens gekeken en ik zag dat er nog een oud account gekoppeld stond aan jouw nummer. Deze heb ik zojuist losgekoppeld en verwijderd. Via deze pagina kun je zo gemakkelijk en snel een nieuw MijnTele2-account aanmaken en je abonnement toevoegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😎

Groetjes,

Marciano

 

Hi Marciano,

Bedankt voor de hulp en oei wat een boomeractie.. het is gelukt. Je hulp is zeer gewaardeerd! Werkze!

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Isafr,

Bedankt voor de terugkoppeling en je mooie bericht! Graag gedaan - en geen zorgen, happens to the best of us! 😂

Ik wens je nog een hele fijne dag en groetjes,

Marciano

Reageer