beantwoord

Ik kan de MijnTele2 app niet activeren

  • 26 June 2018
  • 2 reacties
  • 170 x bekeken

Ik heb nu al een paar keer geprobeerd om mijn mijntele2 account te actieveren en ook al op meerdere apparaten maar hij geeft steeds aan “sorry er is iets fout gegaan” en ik wil wel graag inzicht in mijn verbruik maar dat wil zo niet dus ik hoop dat ik hiermee geholpen word

Mvg Gerard
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 28 June 2018, 15:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hier heb ik ook last van en zo te zien meerdere mensen.
Reputatie 6
Hoi Gerard ten Napel

Welkom op het forum van Tele2,

Ik snap dat je graag je verbruik wil inzien!

Kun je me even het e-mailadres sturen waar je mee in wilt loggen in een privé bericht?

Fijne dag,

Arjan