beantwoord

MijnTele2 en betalen voor bellen klantenservice

  • 1 May 2022
  • 3 reacties
  • 120 x bekeken

Ik heb een klacht.

 

Mijn vrouw heeft al jaren Tele2. Daar heb ik een uiteindelijk een tweede abonnement voor mijn dochter aan toegevoegd. De twee accounts zijn door Tele2 door elkaar gehaald. Log ik in op het Mijn Tele2 account van mijn dochter dan kom ik bij het account van mijn vrouw. Inloggen op het account van mijn vrouw lukt helemaal niet meer. Vervolgens krijg ik wel een mail waarin staat dat Mijn Tele2 wordt opgeheven omdat er al enige tijd niet is ingelogd.

Omdat Tele2 niet beschikbaar is via mail moet je wel bellen maar dit is niet gratis (echt heel servicegericht van Tele2). Uiteindelijk gebeld en na heel lang wachten iemand aan de lijn gehad die ons probleem niet begreep en maar bleef herhalen dat we het zelf allemaal konden oplossen (NOT). Uiteindelijk dus niet geholpen maar wel € 15,74!!! EXTRA aan mijn maandrekening toegevoegd. Dit is ronduit schandalig. Dat Tele2 kosten in rekening brengt voor zijn eigen klanten is al belachelijk (ik zit zelf bij Vodafone en daar kost contact met klantenservice, terecht, niks). Maar gewoon € 1,- per minuut terwijl je daarvoor voornamelijk in de wacht staat is ronduit oplichting. Als we dan nog geholpen waren.

Ik eis volledige terugvergoeding van deze kosten. Daarnaast zal ik 1 van de twee abonnementen opzeggen, het 2e abonnement volgt zodra deze is verlopen. Beiden gaan naar Vodafone waar je tenminste waar krijgt voor je geld en kosteloze goede service.

 

mvg

een ZEER teleurgestelde klant

 

 

icon

Beste antwoord door theocoppes 1 May 2022, 11:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Moeilijk om dit te beoordelen door andere klanten die ook geen inzicht in tele2 hebben. 

Ik weet wel dat elk account met een verschillende mailadres moeten lopen, anders lopen er zaken op rare manieren door elkaar. 

Dat heb ik ook gehad, gelukkig geen grote gevolgen en snel opgelost. 

Maar bellen met de. Klantenservice gaat tegen lokaal tarief. Dat kan nooit 1 euro per minuut zijn. Onbeperkt bellen kost ca 2 Euro extra per maand bij tele2, of vergis Ik me?

Als je met je klachten bij tele2 niet tot een goede oplossing komt is er nog de geschillencommissie. Die is goedkoper dan een rechtszaak. 

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt inderdaad gewoon Google gebruikt en een doorverbindservice gekozen zoals deze. Als je klachten hebt over dat tarief, dan moet je bij die doorverbind service zijn. Dat soort “boevenpraktijken” kun je Tele2 niet kwalijk nemen. Dit soort bedrijven kopen Google advertenties en bieden je wel een (onnodige) doorverbind dienst, zodat ze formeel niet illigaal zijn.  Omdat JIJ een 0900 belt wordt dat op de telefoonfactuur gefactureerd.

Je kunt de Tele2 klantenservcice gewoon bellen via 020-754 4444.

Reputatie 6
Badge +7

Je kunt ook 1200 bellen met een mobieltje die een abonnement bij Tele2 heeft