beantwoord

Ik ben op zoek naar mijn pukcode maar de website doet het niet.

  • 16 June 2019
  • 5 reacties
  • 1413 x bekeken

Ik heb deze simkaart al een paar jaar en dus het kaartje wat erbij kwam niet meer, en nu lijkt het erop dat ik ook op de website niet kan zien wat mijn pukcode is. De pagina voor "mijn producten" blijft compleet blauw op elke webbrowser, meerdere computers en meerdere telefoons. De app lijkt het ook niet te hebben.

Is er een andere manier om dit terug te vinden, en hebben andere mensen hetzelfde probleem gehad?
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 17 June 2019, 14:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het staat ook op de plastic kaart waar je de sim uit hebt gehaald.
Het staat ook op de plastic kaart waar je de sim uit hebt gehaald. Hey Eric, ik heb mijn simkaart al een paar jaar en met behulp van een paar verhuizingen heb ik die kaart niet meer.
Reputatie 7
Badge +12
Dan is de enigste andere mogelijkheid om morgen de klantenservice te bellen.
Reputatie 3
Hi wat lastig dat je de puk code kwijt bent.

De puk code is te vinden op de volgende plaatsen:

Op het kaartje van de simkaart
Via MijnTele2
Via de MijnTele2 app

Ik begrijp dat je het kaart niet meer hebt en dat het niet kunt vinden op de site en de app.
Wij krijgen ook een blauw scherm na het inloggen op MijnTele2. Super irritant natuurlijk.

Door de strenge Wet op de Privacy mogen we geen puk codes meer doorgeven. Wel kan ik je een nieuwe simkaart toesturen.
Als ik een nieuwe simkaart voor je aanvraag, is de levertijd maximaal vijf werkdagen. Je kan ook in onze winkels een nieuwe simkaart aanvragen. Je krijgt de simkaart dan meteen mee. Je moet dan wel even een geldig legitimatie bewijs meenemen.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen, ga ik er vanuit dat het opgelost is. Ik sluit daarom dit topic.
Mocht het niet opgelost zijn, kun je een nieuw topic starten.

Gr, Bernadet