beantwoord

Ideal betaling lukt niet via de app

  • 17 January 2018
  • 3 reacties
  • 331 x bekeken

Ik kan geen ideal betaling doen via de app, Ik kan dus niks betalen omdat ik geen laptop tot me beschikking heb op het moment. ( Handmatige betaling is geen optie. ) Maar ik wil niet afgesloten worden , Is het mogelijk dat er een Ideal link naar mij wordt gestuurd zodat ik hem gewoon kan betalen ( Mijn klantnummer staat in mijn profiel ).

Mijn bank is ING.
icon

Beste antwoord door eric 17 January 2018, 15:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Moderators kunnen geen Ideal linken maken. Dus handmatig vanuit je ING app overmaken naar Tele2 is dan de enigste optie volgens de klantenservice pagina:

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/openstaande-factuur-betalen/
Lukt het niet om via IDEAL te betalen? Maak dan zelf het bedrag over naar het juiste rekeningnummer.
Vergeet niet om je factuurnummer te vermelden bij je betaling. Het is belangrijk dat je dat doet, zodat we je betaling aan jouw account kunnen koppelen. Je kunt je factuurnummer vinden via MijnTele2 of via de app.
Reputatie 4
Hoi Remonoo,

Helaas is de enige manier als je via de app niet met IDEAL kunt betalen om de betaling handmatig te doen, of je kunt het proberen zodra je een laptop of computer tot je beschikking hebt 🙂.

Mark
Reputatie 4
Topic gesloten wegens inactiviteit.