Ideal betaling afgebroken, maar kan niet nogmaals via ideal in mijn tele2 betaling verrichten

• 19 januari 2017
  • 8 reacties
  • 831 x bekeken

Wie o Wie kan mij vertellen wanneer mijn tele2 ideal betalingsmogelijkheden worden reset nadat een ideal betaling is afgebroken.
Via het rode bolletje kan je kiezen om je rekening te betalen, maar wanneer deze niet in 1x goed gaat ziet tele2 dit niet en blijft het rondje oranje met de vermelding dat je betaling verwerkt wordt. Maar dit zal niet gebeuren omdat er niet betaald is!!!
ik weet dat dit bij een andere site ook zo gaat, maar daar kan je na ongeveer 1 of 2 uur weer opnieuw dezelfde betaling verrichten via ideal.

Ohwwww Ik hoop dat dit vandaag nog opgelost kan worden!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Thea76,

Oh wat vervelend dat het niet werkt. Kan je zien of het weer werkt? Mocht dit niet het geval zijn wil ik je vragen om de betaling handmatig te doen en daarna een bewijs te sturen.

Hier lees je meer informatie over betalen.

Groet, Trinh
Hi Trinidad,
Dit heb ik vanochtend gedaan op advies via tele2 op FB. Maar 4 uur later kon ik toch betalen met diabetes link in mijn tele2. Dit kan ik nu dus niet meer doen. Ik heb wel een betalingsbewijs gestuurd naar betalingsbewijs@tele2.com. Ik hoop zo spoedig mogelijk weer aangesloten te zijn.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heet trouwens geen trinidad, maar een andere forumlid wel :)

Ik heb je aangesloten en vertrouw erop dat je het bedrag hebt overgemaakt.

Mocht je geen vragen meer hebben sluit ik dit topic.
Ach sorry. Autocorrectie 😉
Ik ontvang net de SMS... Ontzettend bedankt. Ik had nogmaals een mail verstuurd met mijn klantnummer...
Daarnaast ook ontzettend bedankt voor alle snelle reacties hier en op Facebook!!!!!
Hele fijne dag
Reputatie 5
Badge +3
Dankjewel :)

Jij ook een fijne dag! Hopelijk schijnt de zon daar ook!