beantwoord

Hoe kan ik het e-mail adres van mijn forum account veranderen?

  • 26 March 2022
  • 3 reacties
  • 69 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Aangezien mijn provider account van tele2 helemaal kapot gemaakt wordt met phishing, en bovendien forum notificaties ook al jaren niet binnenkomen op mijn provideraccount van tele2, omdat insided, de maker van de software van dit forum bij interNLnet wel geblokkeerd wordt doordat het op een spamlijst staat, wil ik het e-mail adres van mijn forum account wijzigen (dus niet mijntele2 of de tele2 comnunicatie, dat heb ik 2 jaar geleden al aan een ander e-mail account gehangen).

 

Dus hoe en waar kan ik mijn e-mail wijzigen voor mijn forum account. Ik kan wel persoonlijke gegevens wijzigen, en het wachtwoord, maar ik zie nergens waar ik het e-mail adres kan wijzigen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 28 March 2022, 12:57

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi  @Shilka

Goed dat je dit meldt! Het klopt inderdaad dat je zelf je e-mailadres niet kan aanpassen, gelukkig kan ik dit wel voor jou doen! Wil je mij een DM sturen met het mailadres waarin het verandert mag worden? Dan ga ik direct voor je aan de slag!

Dank je wel Johrick, ik heb je een privé bericht gestuurd :)

Dank je wel @Johrick van Tele2 

 

Ik heb met succes met mijn nieuwe e-mail adres kunnen inloggen, dus het heeft gewerkt.

 

En nog beter, ik heb naar aanleiding van je privé bericht een e-mail notificatie gehad, voor het eerst in jaren! Dat bewijst dus inderdaad dat jullie eigen forum software notificaties van insided bij jullie eigen e-mail provider op de anti spam lijst staan waar door deze niet doorkomen. Maar nu krijg ik ze weer. Dat scheelt mij heel veel handmatig checken op replies hier :)

Reageer