beantwoord

het klokje achter het factuur


ik heb een vraag ik heb anderhalve week facturen overgemaakt met het klokje dus de vraag is is het geld bij jullie aan gekomen hoeveel dagen gaat het duuren dat het klokje weg is
vriendelijke groet naomi
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 14 May 2017, 10:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 6
Hoi naomi1345, welkom op ons forum!

Met het klokje verwijs je naar de betaalstatus op MijnTele2, klopt dat? Een klokje zou je nooit lang moeten zien; als die er langer dan 24 uur staat is er wellicht iets aan de hand. Als je de cache en cookies van je browser verwijderd en nogmaals inlogt op MijnTele2 zie je dan nog steeds een klokje?

Ter info: het verwerken van een normale betaling zou nooit langer dan 5 dagen moeten duren mits de juiste betaalgegevens zijn gebruikt.
ik ga ff kijken hoe je dat moet doen met die cache en cookies verwijderd
ik heb gewoon via internetbankieren gedaan het betalen
Reputatie 6
Als je er met je browsegeschiedenis niet uitkomt check dan deze handige link. Laat me weten of het lukt 🙂
Reputatie 5
@Naomi1345

Toen je via internetbankieren de factuur hebt overgemaakt, heb je toen ook je klantnummer en betreffende factuur nummer bij de omschrijving vermeldt?
ja dat heb ik zeker gedaan
Reputatie 6
Een klokje zou verder weinig met de betaling te maken moeten hebben; het kan betekenen dat we je betaling nog aan het verwerken zijn maar dat betekent per definitie dat we je betaling al ontvangen hebben :)

Daarom zou je nooit langdurig een klokje moeten zien.
maar hoelang denk je dat het gaat duren kan ik daarna me diensten weer gebruiken
Reputatie 6
Je kan je diensten niet gebruiken? Sorry, dat had ik nog niet begrepen :)

Ik neem graag even poolshoogte. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Frenk.

Ik zie je gegevens tegemoet!
mb en de sms en het bellen
Reputatie 6
Bedankt voor je gegevens!

Voor zover ik kan zien ben je afgesloten vanwege een betalingsachterstand maar zijn alle facturen al betaald per 26 april. Als ik inlog op je MijnTele2 omgeving zie ik ook allemaal groene vinkjes :)

Ik heb de afsluiting er meteen voor je afgehaald. Sorry dat dit niet automatisch is gebeurd!

Je gaf aan anderhalf week geleden nog te hebben betaald - je geld is binnen maar omdat er niets te betalen viel hebben we deze betaling als tegoed in ons systeem gezet. We zullen dit volgende maand met je factuur verrekenen en het restant wordt dan automatisch teruggestort.
Maar kan ik mijn diensten nu gebruiken ?
Reputatie 6
Klopt 🙂 je bent weer aangesloten en kan volledig gebruik maken van je diensten.
Ben heel blij hahah dank je wel maar ff ander vraag kan je misschien ook zien waarnemer ik me telefoon abonoment kan verlengen
Reputatie 6
Dat mag al :)

Je huidige abonnement loopt nog tot augustus maar een verlenging kan je vier maanden van tevoren al vastleggen. Geen probleem dus 😉
Reputatie 6
Topic gesloten 🙂