beantwoord

"Helaas! Omdat je geen klant meer bent van Tele2 Thuis kun je niet meer inloggen"

  • 6 March 2021
  • 1 reactie
  • 202 x bekeken

Sinds 2018, Ik heb een abonnement voor vast internet, nu, ik probeer te inloggen op tele2.nl om mijn persoonlijk gegeven te wijzigen, maar de systeem zeg : “Helaas! Omdat je geen klant meer bent van Tele2 Thuis kun je niet meer inloggen op MijnTele2.”

Ik begrip dat tele2 was verkocht aan T-MOBILE, maar ik blijf toch klant van Tele2, als Tele2 wil mijn contract overdracht naar T-Mobile ze moet zeggen en mijn account overdracht met de contract, niet mijn account verwijderen. Op dit moment ik kan niet mijn gegeven bijwerken.

 

icon

Beste antwoord door eric 6 March 2021, 20:20

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Krijg je dan ook geen rekening meer? Waarschijnlijk wel. Je word niet spontaan overgezet op een ander abonnement. Wel is Tele2 tegenwoordig een merk van t-mobile. Ze verkopen geen nieuwe Tele2 vast internet abonnementen meer maar voor de bestaande klanten wijzigt er dus niets.

Bel maandag even de klantenservice. Dan kunnen die je helpen met je vraag/aanpassing.

Reageer