vraag

Gratis beltonen voor iPhone 7

• 27 september 2018
  • 4 reacties
  • 565 x bekeken

ik gebruik de iPhone 7 plus 128G-telefoon, ik wil de iPhone-standaardbeltonen vinden omdat ik deze eerder verwijder. Wie weet waar hij gratis kan downloaden?
Bedankt!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Volgens mij kun je de standaard beltonen in iOS helemaal niet verwijderen. Kijk bij instellingen - horen en voelen - beltoon. Daar vind je ook de mogelijkheid om in de store te zoeken en aangeschafte (en misschien eerder verwijderde) beltonen te downloaden.
Volgens mij kun je de standaard beltonen in iOS helemaal niet verwijderen. Kijk bij instellingen - horen en voelen - beltoon. Daar vind je ook de mogelijkheid om in de store te zoeken en aangeschafte (en misschien eerder verwijderde) beltonen te downloaden.
Ik heb het eerder verwijderd. echt zielig
ik gebruik de iPhone 7 plus 128G-telefoon,ik wil de iPhone-standaardbeltonen vinden omdat ik deze eerder verwijder. Wie weet waar hij gratis kan downloaden?
Bedankt!

** aangepast door moderator**
Reputatie 7
Badge +1
Deze site betreft niet de standaard iPhone beltonen waar jij het in de openingspost over had, dus ik zie het nu als reclame maken op dit forum. Ik laat aan de Tele2 moderators zoals @Arjan van Tele2 over wat ze hiermee doen.