beantwoord

Geen toegang tot Tele2 account / app

  • 4 May 2019
  • 3 reacties
  • 416 x bekeken

Hallo,

Al maanden ben ik met Tele2 bezig om mijn Tele2 account inzichtelijk te krijgen.
Ik kan inloggen, maar er blijken geen gegevens gekoppeld. Heb diverse keren gebeld, super goed te woord gestaan, maar heeft nog niets geholpen. Vervolgens is er verwezen naar de technische dienst. Buiten dat ik wederom een wachtwoord reset kreeg toegestuurd is er niets veranderd.

Ik schijn een tweede account te hebben waar wel alles in gekoppeld zit, maar daar heb ik kennelijk geen toegang toe.
Er is geen nummer gekoppeld, geen facturen, account heet null null, etc. Ik kan dus inloggen, maar heb er geen gegevens in staan.
Ik betaal iedere maand netjes de rekening, wat zou er gebeuren als ik die stop zet, ik besta toch niet bij tele2, althans niet de gegevens die op de rekening staan weergegeven......

Hoe moeilijk is het om mijn account voor mij inzichtelijk te krijgen?
Ik wil graag snel een oplossing!! Ik heb even terug zitten bladeren, maar ben hier al vanaf augustus 2018 mee bezig!!

Als ik hier het forum lees, heeft Tele2 serieuze issues met de accounts.... Voor mij een reden om over te stappen als het niet goed geregeld wordt!

Sorry voor de reactie op deze manier, maar ben er wel een beetje klaar mee.
Trouwens ernstig vervelend dat ik alleen kan bellen, met een virtuele chat robot kan praten of een brief kan schrijven, buiten dit forum. Een oude vertrouwde mail waar alle info in staat (inmiddels copy/paste) zit niet bij de opties.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 6 May 2019, 10:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Hé Ikkycard,

Het klinkt alsof je inlogt met een los e-mail adres of met een oude gebruikersnaam en wachtwoord waar geen actief abonnement onder aanwezig is Om toegang te krijgen tot je facturen en abonnement informatie moet je inloggen met de inlog gegevens uit de meest recente brief die je van ons ontvangen hebt.

Heb je al geprobeerd je gebruikersnaam op te vragen via de knop gebruikersnaam vergeten? Hierbij dien je je postcode en huisnummer van het adres in te vullen waar je Tele2 abonnement actief is, vervolgens kun je een nieuw wachtwoord opvragen via de knop wachtwoord vergeten.

Ik hoor graag of het wel of niet gelukt is!

Groet, Kevin


Heb je al geprobeerd je gebruikersnaam op te vragen via de knop gebruikersnaam vergeten? Hierbij dien je je postcode en huisnummer van het adres in te vullen waar je Tele2 abonnement actief is, vervolgens kun je een nieuw wachtwoord opvragen via de knop wachtwoord vergeten.

Ik hoor graag of het wel of niet gelukt is!

Groet, Kevin


Ja dat is ook zo, echter was eea dus dubbel en het account dat wel actief is kan ik niet bij.

Gebruikersnaam gedaan, postcode en huisnummer niet bekend....
Een brief, dat is anderhalf jaar geleden, geen idee waar die is.
Hoe kom ik aan nieuwe gegevens?
Reputatie 5
Bedankt voor je reactie, jammer dat het nog niet gelukt is. Ik wil graag kijken of ik meer duidelijkheid voor je kan krijgen, zou je daarvoor mij een privébericht willen sturen met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin