Al maanden ben ik met Tele2 bezig om mijn Tele2 account inzichtelijk te krijgen.
Ik kan inloggen, maar er blijken geen gegevens gekoppeld. Heb diverse keren gebeld, super goed te woord gestaan, maar heeft nog niets geholpen. Vervolgens is er verwezen naar de technische dienst. Buiten dat ik wederom een wachtwoord reset kreeg toegestuurd is er niets veranderd.
Ik schijn een tweede account te hebben waar wel alles in gekoppeld zit, maar daar heb ik kennelijk geen toegang toe.
Er is geen nummer gekoppeld, geen facturen, account heet null null, etc. Ik kan dus inloggen, maar heb er geen gegevens in staan.
Ik betaal iedere maand netjes de rekening, wat zou er gebeuren als ik die stop zet, ik besta toch niet bij tele2, althans niet de gegevens die op de rekening staan weergegeven......
Hoe moeilijk is het om mijn account voor mij inzichtelijk te krijgen?
Ik wil graag snel een oplossing!! Ik heb even terug zitten bladeren, maar ben hier al vanaf augustus 2018 mee bezig!!
Als ik hier het forum lees, heeft Tele2 serieuze issues met de accounts.... Voor mij een reden om over te stappen als het niet goed geregeld wordt!
Sorry voor de reactie op deze manier, maar ben er wel een beetje klaar mee.
Trouwens ernstig vervelend dat ik alleen kan bellen, met een virtuele chat robot kan praten of een brief kan schrijven, buiten dit forum. Een oude vertrouwde mail waar alle info in staat (inmiddels copy/paste) zit niet bij de opties.
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bekijk origineel bericht