beantwoord

Geen toegang tot mijntele2 door verloren emailadres

  • 7 June 2020
  • 2 reacties
  • 367 x bekeken

Ik heb geen toegang meer tot het email adres wat gekoppeld zit aan mijn tele2 account. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn tele2 en dat terwijl ik wat veranderingen aan mijn abonnement wil maken. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 7 June 2020, 23:33

Het lukt niet met de optie ‘wachtwoord vergeten’? Dan kan de klantenservice je hiermee helpen, ze zullen wat privé gegevens controleren om je identiteit vast te stellen. Bel de klantenservice of wacht tot een Tele2 moderator hier reageert. De klantenservice kan ook gelijk de wijziging van het abonnement in orde maken.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Het lukt niet met de optie ‘wachtwoord vergeten’? Dan kan de klantenservice je hiermee helpen, ze zullen wat privé gegevens controleren om je identiteit vast te stellen. Bel de klantenservice of wacht tot een Tele2 moderator hier reageert. De klantenservice kan ook gelijk de wijziging van het abonnement in orde maken.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Merijnzeist,

Welkom op de community!
Vervelend dat je geen toegang hebt tot jouw MijnTele2 omgeving.
Ik ga er meteen voor zorgen dat je weer kan inloggen!
Ook kan ik de wijzigingen van jouw bundel doorvoeren.
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum
  • Nieuwe e-mailadres

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Update:
Merijn heeft mij een bericht gestuurd met zijn nieuwe e-mail en ik heb een link verstuurd waarmee hij zijn nieuwe e-mailadres kon bevestigen.