Geen toegang tot MijnTele2

• 6 september 2016
  • 22 reacties
  • 435 x bekeken

Beste medewerker van Tele2,

Al maandenlang heb ik geen toegang tot mijn tele2. Er is meerdere keren gebeld. Er zijn interne memo's gestuurd, maar vandaag de dag heb ik nog steeds geen toegang.
Mijn abonnement loopt bijna af en ik wil nu graag inzicht krijgen in het verbruik van de afgelopen maanden. En dat wil ik graag via mijn tele2 omdat ik weet dat het daar een stuk overzichtelijker staat dan in de factuur.
Uiteraard wil ik graag klant blijven bij Tele2, als dit probleem kan worden opgelost. Maar als dit probleem niet kan worden opgelost dan stap ik over.
Hopelijk kan een medewerker van Tele2 me helpen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

22 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander,
Wat vervelend dat je niet in je MijnTele2 komt.
Wat voor melding krijg je precies te zien als je probeert in te loggen?
En heb je ooit wel eens kunnen inloggen of dat ook niet?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Als ik probeer in te loggen dan krijg ik de melding; "Het inloggen is niet gelukt. Controleer je inloggegevens en probeer het nog een keer."
Als ik klik op 'wachtwoord vergeten' dan krijg ik een blauw scherm met de titel 'mijn tele2 fout' en de melding: "SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer."

In het begin is het gelukt om in te loggen, maar dat was hooguit een paar maanden. Daarna heb ik regelmatig contact gezocht met de klantenservice, maar het probleem is telkens niet opgelost. Terwijl mijn e-mailadres waarmee ik moet inloggen wel bekend is in het systeem volgens de klantenservice.

Hopelijk kan je het oplossen. Zou het mogelijk zijn om misschien een nieuwe account aan te maken met een ander e-mailadres, en daar alles dan aan te koppelen?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander,
Dankjewel voor je duidelijke antwoord. Hier heb ik wat aan. 🙂
Je krijgt dus bij twee opties verschillende foutmeldingen. Zou je mij eens een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
E-mailadres waarmee je inlogt
E-mailadres waar ik het mogelijk naar kan aanpassen.

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander,
Dankjewel voor je gegevens.
Ik kom er inderdaad ook niet in. Ik heb dit nu doorgezet naar onze technische afdeling. Ik hoop dat zij hier zo snel mogelijk naar kunnen kijken en het kunnen oplossen.
Zodra ik meer weet kom ik bij je terug.
Groetjes Kiko
Dat is goed Kiko, in elk geval bedankt voor het nakijken. Heb je een idee wanneer hier wat meer duidelijkheid over is? En weet je misschien of het mogelijk is om een nieuw account aan te laten maken waarbij het inloggen wel mogelijk is?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander,
Ik weet niet wanneer zij het opgelost hebben. Ik weet niet hoeveel tijd dit voor hen kost.
Helaas is dat niet mogelijk. Want ook hiervoor zal ik dan de technische afdeling nodig hebben en dat zal waarschijnlijk meer tijd kosten dan het huidige issue op te lossen.
Groetjes Kiko
Deze foutmelding is al meerdere keren doorgegeven. En toen werd er via telefoon dezelfde mededeling gedaan. Dat is al zeker een jaar geleden. De exacte datum weet ik niet.

Kan je ergens in jullie systeem zien of de technische afdeling deze foutmelding al heeft bekeken, en of er al iets mee is gedaan?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander,
Wij zitten er dichter op bij de afdeling IT. Zij zijn de enige die dit kunnen oplossen. Ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen.
Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug.
Groetjes Kiko
Dat is goed, is het in de tussentijd mogelijk om dit topic open te laten?
Als het bijvoorbeeld een aantal maanden duurt voor het is opgelost, dan wil ik graag kunnen reageren op dit topic om te vragen hoe het er voor staat.
Reputatie 5
Badge +4
Ja tuurlijk ik laat dit topic open tot dat ik een reactie heb van de technische afdeling. :)
Groetjes Kiko
Dankjewel voor de moeite. Ik hoor het graag als je reactie hebt.
Reputatie 5
Badge +4
We keep in touch 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Aangezien ik nog niks van ze heb gehoord. Heb ik weer een reminder gestuurd. Hopelijk hoor ik snel iets.
Ik ben je in ieder geval niet vergeten. :)
Groetjes Kiko
Dankjewel voor het op de hoogte houden. Ik snap dat het in zo'n grote organisatie even kan duren. Dus we wachten rustig af. 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Fijn dat je zo reageert! En ik blijf er achteraan zitten.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Sander,
Het duurt mij allemaal te lang dus heb jouw kwestie nu geëscaleerd. Dus hoop nu snel te horen dat het is opgelost.
Groetjes Kiko
Vorige week vroeg ik me al af hoe het er voor zou staan, maar toch nog niet gereageerd. Dankjewel dat je er echt werk van maakt!
Reputatie 5
Badge +4
Dat doe ik zeker. 🙂
Hopelijk krijg ik snel een reactie van ze!
We keep in touch! En voor nu alvast een heel fijn weekend.
Groetjes Kiko
Dankjewel! Jij ook een fijn weekend!
Ik heb het nog een keer geprobeerd om te kijken of het al werkt, maar helaas nog steeds een foutmelding. (bijlage) Deze foutmelding krijg ik na wachtwoord vergeten op https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/passwordRecovery.html

Is er inmiddels al wat meer bekend?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander,
Hier ben ik weer. Ik heb net weer een mini update gekregen en dat is dat bij een hele set klanten het probleem is opgelost alleen bij jouw account blijkt het niet zo te zijn.
Ze gaan nu kijken wat er anders is aan jouw account dan aan die van de rest die hetzelfde probleem hadden en hoe ze het bij jou dan wel kunnen fixen.
Ik vind het echt heel erg dat dit zo ontzettend lang duurt, maar weet dat ze ermee bezig zijn.
Groetjes Kiko
Dankjewel voor de update Kiko. Jammer dat het nog steeds niet is gelukt. Mijn account kan net iets anders zijn als de andere, omdat er twee 06-nummers aan zijn gekoppeld. Misschien is dat het grote verschil waardoor het nog niet is gelukt... Hopelijk kan het snel worden opgelost.

Groeten,

Sander