Geen toegang tot mijn Tele2 account - wachtwoord blijkt niet vastgelegd

  • 16 January 2021
  • 7 reacties
  • 359 x bekeken

Ik heb een Tele2 account aangemaakt  met mijn mobiele telefoonnummer en een wachtwoord. Echter nu blijkt bij het opslaan daarvan alleen mijn mobiele telefoonnummer in het Tele2 systeem vastgelegd maar niet mijn wachtwoord. Ik heb dus nu wel een account, maar kan daar niks mee, want zonder wachtwoord krijg daar nooit toegang toe. Hoe ga ik dit opgelost krijgen, want de klantenservice is niet bereikbaar. Ik hoop dat iemand Tele2 die leest en mij wellicht verder helpen.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

 Op het inlogscherm staat onderaan: inlog gegevens vergeten. Kan je daarop klikken?

 Op het inlogscherm staat onderaan: inlog gegevens vergeten. Kan je daarop klikken?

Ik heb inderdaad op "inlog gegevens vergeten” in het inlogscherm geklikt en dan mijn emailadres en mobiel telefoonnummer doorgegeven, maar ik krijg dan geen responsemail van Tele2. Ik heb dit al een paar keer gedaan, maar nooit ene responsemail van Tele2 ontvangen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @RoelandMulder,

Welkom op de Comunity! Ik ga je meteen helpen met een aantal tips om zo snel mogelijk weer in te kunnen loggen op jouw MijnTele2.

Goed dat je aan de bel trekt! Het eerste wat ik je aanraad om te doen is jouw 06-nummer te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren. Vul daar jouw 06-nummer in en volg de eenvoudige stappen.

Ervaar je dit op de app of als je inlogt via de browser? Het kan namelijk helpen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren én om de laatste sofware-update van je telefoon te downloaden. Als het via de browser niet lukt, dan adviseer ik je om de cookies te verwijderen of het via een andere browser te proberen! Je kan ook nog proberen om je wachtwoord via de site te wijzigen, door op de knop Wachtwoord vergeten te klikken.

Ik hoor graag of het is gelukt! 

Hallo @RoelandMulder,

Welkom op de Comunity! Ik ga je meteen helpen met een aantal tips om zo snel mogelijk weer in te kunnen loggen op jouw MijnTele2.

Goed dat je aan de bel trekt! Het eerste wat ik je aanraad om te doen is jouw 06-nummer te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren. Vul daar jouw 06-nummer in en volg de eenvoudige stappen.

Ervaar je dit op de app of als je inlogt via de browser? Het kan namelijk helpen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren én om de laatste sofware-update van je telefoon te downloaden. Als het via de browser niet lukt, dan adviseer ik je om de cookies te verwijderen of het via een andere browser te proberen! Je kan ook nog proberen om je wachtwoord via de site te wijzigen, door op de knop Wachtwoord vergeten te klikken.

Ik hoor graag of het is gelukt! 

Heb helaas pas vandaag rustig de tijd kunnen nemen om weer met mijn Tele2-account kwestie verder te gaan. Ik heb geprobeerd mijn mobiele nummer te registreren, wat dus gewoon ook niet lukt. Ik ben naar https://www.tele2.nl/my/registreren gegaan en voer hier mijn mobiele telefoonnummer is en probeer is de optie '’Account aanmaken'’, maar dan krijg  ik na invoer van mijn mobiele telefoonnummer de melding dat ik al een account heb. Nou dan kies de optie Ik heb al een account. Hier voer ik mijn emailadres en kan ik wel een wachtwoord willen invoeren, maar dat wachtwoord is dus niet in het Tele2-systeem vastgelegd! Als ik dan maar "Inloggegevens vergeten" kies en de dan gevraagde gegevens invoer, ontvang ik dus zoals eerder al ervaren nooit ene responsemail van Tele2. Dit lijkt er dus gewoon op dat je van het kast naar de muur en weer terug gaat. Als ik gewoon een mogelijkheid zou hebben een wachtwoord aan mijn account te koppelen dan zou het probleem op te lossen, maar dat lijkt er gewoon niet in te zitten ben ik bang.

Reputatie 7

Controleer je het e-mailadres dat is opgegeven tijdens de bestelling?

Controleer je het e-mailadres dat is opgegeven tijdens de bestelling?

Ik heb geen bestelling bij Tele2 gedaan. Ik heb eerder gewoon een Tele2 account proberen aan te maken, maar tijdens het verwerkingsproces van mijn emailadres en wachtwoord is alleen mijn emailadres bij Tele2 in hun systeem komen te staan, maar niet het door mij opgegeven wachtwoord. De aan mij voorgestelde stappen om het probleem op te lossen, vragen mij uiteindelijk steeds weer de invoer van mijn emailadres en een wachtwoord dat niet bij Tele2 is vastgelegd. Als er toch een wachtwoord vastgelegd zou zijn, kan ik dat helemaal niet wijzigen.

Reputatie 7

Als je een Tele2 product hebt, dan heb je ooit een bestelling gedaan.

Zou het kunnen dat het e-mailadres dat jij opgaf voor Mijn Tele2 als eens in het verleden is gebruikt voor een Mijn Tele2 account of Tele2 product? In dat geval kan het mis gaan, omdat het e-mailadres dan geen uniek gegeven meer is. Een moderator kan dan in het oude account het e-mailadres wijzigen en dan kan je alsnog registreren.