beantwoord

Geen reactie en geen geld ontvangen van Redeem

• 6 September 2019
  • 8 reacties
  • 370 x bekeken

Beste heer/mevrouw,

Zo'n 3 weken geleden heb ik mijn oude telefoon naar Redeem gestuurd. Ik heb een aantal dagen later netjes een sms gekregen dat mijn telefoon is ontvangen. Weer een paar dagen later kreeg ik een sms dat ik binnen 4 werkdagen het bedrag op mijn rekening terug gestort zou krijgen. Fijn bericht, maar wel raar getypt, want steeds 2 of 3 woorden waren aan elkaar geschreven. Dit vond ik al wat minder betrouwbaar, maar he Tele2 promoot deze service dus het zal wel goed zijn dacht ik..

Ik wacht nu al bijna 2 weken op het bedrag dat zou worden terug gestort op mijn rekening. Ook heb ik al contact opgenomen met Redeem via mail (en zelfs een sms terug gestuurd), maar geen reactie terug. Schandalig! Ik ben nu en mijn geld en mijn telefoon kwijt!

Tot mijn schrik zag ik dat er al heel veel klachten hierover zijn gemaakt op deze forum. Dit lijkt me ook erg vervelend voor jullie. Tot op heden ben ik erg positief over de service van Tele2 en dit had ik eigenlijk niet zien aankomen. Het schendt toch een beetje vertrouwen...

Ik verzoek daarom dat jullie - net zoals jullie bij een aantal andere klanten hebben gedaan - de status van mijn levering achterhalen en ervoor zorgen dat het geld wordt terug gestort. Ik vind het geen probleem als dit nog weken duurt (liever niet natuurlijk), maar ik snap dat jullie ook niet kunnen toveren. Ik wil gewoon graag zekerheid hebben dat ik mijn geld binnen een bepaalde periode terug krijg!

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Eva
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 30 October 2019, 09:45

Ik begrijp dat dit heel vervelend is. Ik heb je gegevens een tijd geleden doorgegeven aan een afdeling die dit weer doorgeeft aan Redeem

Tot op heden heb ik geen terugkoppeling mogen ontvangen.

Helaas kan ik hier verder niet heel veel mee doen. Wellicht kun  je zelf nog eens contact met Redeem opnemen?

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 3
Badge
@Eva,

Wat vervelend dat je en geen reactie en geen geld hebt mogen ontvangen van Redeem!

Ik wi hier natuurlijk voor je achteraan gaan.
Zou je me een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem.
Wanneer en hoe heb je contact gehad met hun, heb je ook een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde, etc.

En dank je wel voor je begrip en inlevingsvermogen!

Gr, Bernadet
Hi Bernadette,

Bedankt voor je reactie! Misschien een hele domme vraag, maar hoe kan ik je een prive bericht sturen?
Klik op de naam of foto van Bernadette, en dan op Stuur bericht
Reputatie 3
Badge
Ik heb je gegevens mogen ontvangen en ik heb het doorgegeven.
Het kan even duren maar we gaan er mee aan de slag

Ik wacht nu al twee maanden nog helemaal niets, schandalig

Reputatie 3
Badge

Ik begrijp dat dit heel vervelend is. Ik heb je gegevens een tijd geleden doorgegeven aan een afdeling die dit weer doorgeeft aan Redeem

Tot op heden heb ik geen terugkoppeling mogen ontvangen.

Helaas kan ik hier verder niet heel veel mee doen. Wellicht kun  je zelf nog eens contact met Redeem opnemen?

Dat zou ik graag doen…. ook weer gedaan via de mail… helemaal niets. Geef mij maar het telefoonnummer van Redeem. Ik kan het mij niet voorstellen dat als tele2 met zo’n malafide bedrijf in zee gaat jlie niet de gegevens hebben….zodra mijn abonnement verlopen is, neem ik ook afscheid van tele2. Jullie geven het bedrijf nog niet eens een “tik” op de vingers Omdat zij zo met jullie klanten omgaan...

Reputatie 7
Badge +2

Tele2 zou voor haar provisie wel eens namens haar klanten bij Redeem verhaal kunnen gaan halen waarom dat uitbetalen en maar zeker ook de communicatie naar de klant al maandenlang niet op orde is. Echt bizar dat daar maar geen verbetering in lijkt te komen.