beantwoord

Geen nieuwe factuur


Ik ontving een e-mail van 8 uur vanmorgen over een gereedstaande nieuwe factuur. In MijnTele2 is deze nu na zeven uur nog niet zichtbaar. Is dit vertraging die vanzelf wordt opgelost, of is er iets mis en komt de factuur zonder ingrijpen niet meer aan?

AANVULLING 4 oktober 11h30 : nog steeds niet beschikbaar

icon Beste antwoord door WhTurner 4 oktober 2017, 16:49

Hallo Frenk,
Dit is voor de vaste telefoon. Ik heb zojuist even gekeken of Firefox de nieuwe factuur wel vindt (ja). En toen of Google incognito hem vond (ook ja). Het lijkt hetzelfde probleem als vorige maand toen bijna alle facturen weg waren, zie mijn topic van 18 augustus https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/weinig-facturen-geen-download-66663. Hoe het toen opgelost is, weet ik niet.
Ook de truc F12: browser cache wissen helpt

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hoi WhTurner! Weet je toevallig of dit gaat over de factuur van je vaste telefoon of die van je internet? Die van je vaste telefoon zie ik namelijk wel klaarstaan maar die van je internet nog niet.

Als je de eerste niet kan zien is dat wellicht een cacheprobleem, de tweede zal een vertraging zijn en verder geen reden tot zorgen.
Hallo Frenk,
Dit is voor de vaste telefoon. Ik heb zojuist even gekeken of Firefox de nieuwe factuur wel vindt (ja). En toen of Google incognito hem vond (ook ja). Het lijkt hetzelfde probleem als vorige maand toen bijna alle facturen weg waren, zie mijn topic van 18 augustus https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/weinig-facturen-geen-download-66663. Hoe het toen opgelost is, weet ik niet.
Ook de truc F12: browser cache wissen helpt
Reputatie 5
Badge
Check! Bedankt voor het uitzoeken.

Omdat dit de laatste factuur is die je digitaal ontvangt (voor de analoge lijn) zal dit euvel ook niet meer voorkomen.