beantwoord

Geen netwerkverbinding in Londen

• 4 mei 2016
  • 4 reacties
  • 345 x bekeken

Ik ben net aangekomen in London en kan geen netwerk verbinding krijgen om te telefoneren. Telefoon geeft aan dat ik alleen emergency calls kan maken.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 6 mei 2016, 10:26

Hallo macderuyter,

Ik snap dat het vervelend is dat je nu geen gebruik kunt maken van jouw diensten in het buitenland. Hier kunnen wij op dit moment bij onze consumentenabonnementen helaas niets aan doen. Hoe het met zakelijke aansluitingen zit, weet ik niet. Indien je een zakelijk abonnement hebt, verwijs ik je graag door naar onze zakelijke klantenservice.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Heb je misschien nog geen twee facturen van je abonnement betaald? Dan zit er een blokkade op gebruik in het buitenland.
Reputatie 4
Badge +3
Beste macderuyter,

Het kan inderdaad zijn wat WhTurner zegt. Als dit niet het geval is, heb je wellicht iets aan mijn tips:

Heb je het toestel ingesteld met onze toestelhulp? Zo ja, maar het werkt nog steeds niet:

Wil je het icoontje Tele2 menu zoeken tussen jouw reguliere apps? Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie.
Ik ben benieuwd of dit effect heeft. Laat je het ons weten?

Groetjes,
Rick
Ik Ben inderdaad een nieuwe klant en heb nog geen 2 facturen gehad. Dit was niet vermeld toen Ik mijn abonnement afsloot en is erg vervelend aangezien dit toestel is aangeschaft voor business redenen en Ik nu mijn werk niet kan uitvoeren voor 2 maanden als Ik dit goed begrijp. Zijn er manieren Om dit op te lossen zonder op 2 facturen te wachten?
Reputatie 4
Badge +3
Hallo macderuyter,

Ik snap dat het vervelend is dat je nu geen gebruik kunt maken van jouw diensten in het buitenland. Hier kunnen wij op dit moment bij onze consumentenabonnementen helaas niets aan doen. Hoe het met zakelijke aansluitingen zit, weet ik niet. Indien je een zakelijk abonnement hebt, verwijs ik je graag door naar onze zakelijke klantenservice.

Groetjes,
Rick