beantwoord

Geen MijnTele2 account.

  • 7 October 2018
  • 10 reacties
  • 1450 x bekeken

Hoi,

Ik had 3 jaar geleden een internet abonnement gekocht bij jullie, en sinds een paar dagen vroeg ik me af of ik ook wel een account had bij gekregen.
Na het doorchecken van mijn email had ik geen activatie account of iets dergelijks gevonden en ook na nadat ik een gebruikersnaam had aangevraagd kreeg ik een bericht dat ik beter de klantenservice bel.

Natuurlijk na 6 dagen bellen is het me niet gelukt om aan de lijn te komen.

Nu was mijn vraag of ik hulp kon krijgen van een moderator hiermee.


Graag niet antwoorden met bel opnieuw, want ik heb er al genoeg van.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door eric 7 October 2018, 19:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Moderators reageren na een paar dagen in topics. Dus wacht dan even rustig af. Als je het snel wilt weten is de telefonische klantenservice de enigste optie.
Reputatie 5
Hé Selahatiin251,

Alle klanten met een internet thuis abonnement krijgen een account om mee in te loggen. Als je de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer weet dan kun je die opnieuw aanvragen via gebruikersnaam vergeten of wachtwoord vergeten Je kan dan kiezen om de informatie naar je contact e-mail of mobiel nummer te laten sturen.

Laat maar even weten of het gelukt is!
Dat is juist het probleem, als ik een nieuw gebruikersnaam wil aanvragen op mijn email staat er dat er geen account is gevonden voor die email, en dat ik maar beter contact opneem met de klantenservice. En het lukt me ook niet echt om jullie klantenservice te bereiken dus ik dacht misschien dat het hier opgelost kon worden.

Ik gebruik tevens mijn normale email waarmee ik de abonnement toen gekocht had en waar ik ook al mijn Tele2 internet thuis emails van krijg over facturen, prijswijzigingen enz.

Ik had geen email toen hierover ontvangen destijds. Dus ik verwacht dat ik wel zo snel mogelijk een account krijg en niet erg lang of nooit eentje krijg zoals ik overal al lees over jullie klantenservice.

Bedankt voor jullie hulp.
Reputatie 5
Dan wil je vragen om mij een privébericht te sturen, ik zal dan kijken of het mij lukt om een nieuw wachtwoord naar je contact e-mail te laten sturen

Zet in het privébericht dan het volgende:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Je hebt een privébericht Selahatiin251!
Nog steeds geen oplossing na bijna 2 weken wel fijn 😕
Zo kun je natuurlijk niets bijhouden qua verbruik etc, maar je hebt toch een prive bericht gehad?
Is daar geen oplossing in geboden dan?
Nouja, tot nu toe heeft niets geholpen.
Reputatie 5
Ik heb je zojuist weer een privébericht gestuurd Selahattin251.

Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn waardoor het niet lukt met de gebruikersnaam en het wachtwoord die je ontvangen hebt:
- Je probeert in te loggen via de mijntele2 inlogpagina van mobiel in plaats van die voor Internet, Bellen en/of TV
- Je vult het wachtwoord of gebruikersnaam niet goed in (je moet dus geen @tele2.nl intypen bij gebruikersnaam)

Groet, Kevin
Reputatie 5
Ik heb je privébericht ontvangen dat het geluk is Selahattin251 en zal daarom het topic bij deze sluiten

Groet, Kevin