beantwoord

Geen mail met factuur van tweede telefoonnummer

  • 24 August 2022
  • 9 reacties
  • 99 x bekeken

@Johrick van Tele2 

Ik krijg op dit moment alleen elke maand de factuur per mail van mijn eerste telefoonnummer. Als ik de instelling wijzig voor het tweede telefoonnummer, dan wordt er aangegeven dat de instelling is opgeslagen. Maar als ik daarna naar de instelling terug ga, dan is mijn keuze weer ongedaan gemaakt.

Privébericht heb je reeds ontvangen n.a.v. mijn eerdere bericht dat je zelf hebt gesloten waarna je mij vertelt dat ik je niet ongevraagd een PB mag sturen. Nee, die is logisch.

icon

Beste antwoord door Leen76 12 September 2022, 02:56

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Leen76,

Je wil natuurlijk ook voor je tweede nummer je factuur via de mail ontvangen! Daar gaan we je bij helpen. Zet even je 06-nummer (van dit tweede nummer) in je profiel, dan kunnen we met je meekijken.

Groetjes,

Marciano

Hallo @Marciano van Tele2 

Bij deze gedaan.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi,

Bedankt! Ik heb zojuist je instellingen aangepast. Als het goed is ontvang je hier zo een mail over. Ik ben heel erg benieuwd of deze instelling nu wel blijft staan, laat je het me weten? Het kan even duren voordat het verwerkt is. 

Groetjes,

Marciano

Hallo @Marciano van Tele2 

 

Ik heb even gekeken in de app, maar daar staat factuurmelding per e-mail aangevinkt. Dat moet zijn: Per e-mail met factuur. De instelling staat dus nog steeds niet goed. Dit geldt voor beide nummers. Heel vreemd. Dit had ik nog niet eerder opgemerkt.

Ik heb ook de mail niet ontvangen waar je het over had.

Ook gekeken op de website, maar daar staat de instelling goed voor mijn eerste telefoonnummer, maar niet voor het tweede nummer.

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Wat apart! In het systeem kan ik deze instelling bij jou niet vinden, maar dit kan komen door een recente update van het systeem. Ik heb zojuist voor beide nummers de instelling omgezet naar 'Ja per mail met factuur’. Vorige keer had ik per ongeluk 'Ja per mail’ aangevinkt, excuses. Kun jij controleren of de instelling nu wel opgeslagen blijft?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Hallo @Marciano van Tele2 

Nee, helaas.

 

Zowel in de app als op de website:

eerste nummer: Per e-mail met factuur

tweede nummer: Per e-mail

 

Maar misschien wel logisch dat het jou ook niet lukt, aangezien ik de instelling ook niet kan wijzigen. Hebben andere klanten met twee nummers geen last?

 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Leen76,

Het kan zijn dat je een aantal e-mails hebt ontvangen, dit omdat ik bezig was voor jou om het alsnog te regelen en te wijzigen. Sorry daarvoor, deze e-mails kan je ook zien als niet verzonden. Alleen is mij dit niet gelukt, ik heb het dan ook doorgezet naar onze technische dienst, zodat zij dit alsnog in orde kunnen maken voor je. Zodra dit is gelukt, zal jij een bericht van ons krijgen. Heb dus nog even geduld!

Groetjes,
Manouk 

Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd en mijn instellingen voor ontvangst van de factuur als bijlage konden dit keer wel opgeslagen worden!

Reputatie 7
Badge +12

Hi Leen,

Super fijn om te horen dat de instellingen nu wel opgeslagen blijven! Thanks voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. 😄

Groetjes,

Marciano

Reageer